piątek, 1 czerwca 2012

Paznokciowy Dzień Skittles

Due to the fact that today is 1st of June - Children's Day and Day nail Skittles, I show you my blend of colors. I pushed the boat rainbow of colors and each nail is different :) All in all a fun and a brilliant summer manicure. And you now also have skittles?

Z racji tego, że dzisiaj jest 1 czerwca - Dzień Dziecka oraz Paznokciowy Dzień Skittles pokazuję Wam moją mieszankę kolorów. Zaszalałam tęczowo i każdy paznokieć jest inny :) W sumie fajna zabawa i na lato to genialne zdobienie.A Wy dzisiaj też skittles'owo?




Lakiery, których użyłam:

22 komentarze:

  1. fajne kolory, ładnie to razem wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolory i ich połączenie. A najpiękniejsza Misa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna kolorki i jakie piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądają razem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję :) Ale z przykrością muszę stwierdzić, że dzisiaj na żywo nie widziałam ani jednego skittles :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczne!
      Ja niestety też nic nie widziałam...:(
      Musimy powtórzyć akcję ze zdwojoną siłą! :D

      Usuń
    2. Ja też nie widziałam, ale wkręciłam w temat moje dwie koleżanki z biura. Więc miałyśmy dziś 75% załogi w skittlesach :o)

      Usuń
    3. Fajnie :) chciałabym zobaczyć skittles u kogoś innego :)

      zdecydowanie trzeba powtórzyć :) Ale kolejny dzień skittles dopiero za rok :P

      Usuń
  6. Świetnie. ;p
    Bardzo żywoo. ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny dobór kolorów. Podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie pasują do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hehe, fajny :o) Ale pierwszy skittles dziś, z którego nie mam ani jednego lakieru :oP

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładne kolory, zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. China Glaze, Papaya Punch śliczny jest ; )

    OdpowiedzUsuń

Thank you for all the comments. I always read them all and if it is possible I will answer :D I'll answer any questions.

Please, do not post comments with blogs addresses. These types of comments will be removed.


Dziękuję za komentarze. Zawsze wszystkie czytam i w miarę możliwości będę na nie odpowiadać :D Na pewno odpowiem na wszelkie pytania.

Bardzo proszę o nie umieszczanie komentarzy z adresami blogów. Tego typu komentarze będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...