piątek, 22 czerwca 2012

China Glaze, Summer Neons 2012, Ride the Waves

Good morning - I'm a Mada's Mom . I have to write a post, and writing I'm doing poorly so please for your understanding. Actually, what is there to write? Lacquer it is - everyone can see - blue. But it is not just blue, it is mega blue in my favorite jelly finish. In this post I reserve adjectives: divine, beautiful, pretty, amazing, wonderful, amazing. In the comments I really ask for creativity. Thank you for your attention, this is my first post in my life, I know, I have no talent, but it's an interesting experience.

Dzień Dobry - jestem Mama Mady. Mam napisać posta a z pisania jestem "noga" dlatego proszę o wyrozumiałość. Właściwie to o czym tu pisać ? Lakier jaki jest - każdy widzi - niebieski. Ale to nie jest zwykły niebieski, on jest mega niebieski w moim ulubionym wykończeniu jelly. W tym poście rezerwuję przymiotniki : boski, piękny, śliczny, niesamowity, cudowny, rewelacyjny. W komentarzach pięknie poproszę o kreatywność. Dziękuję za uwagę, to mój pierwszy post w życiu, wiem, nie mam talentu ale to ciekawe doświadczenie.



3 coats + base | 3 warstwy + baza

Availability | Dostępność: HERE | TUTAJ

This product was made ​​available to me for review by the Beauty - Flo company.
Ten produkt został mi udostępniony do recenzji przez firmę Beauty - Flo.

15 komentarzy:

  1. Nie przepadam za wykonczeniem jelly, ale kolor jest swietny. Musze zmienic mani na niebieski :) Pozdrawiam Pania Mame :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pozdrowienia, życzę miłego i przyjemnego piątku - Mama :)

      Usuń
  2. Dzień dobry, Mamo Mady. Pierwszy post i od razu jestem mocno skuszona do kupna! Kocham niebieskie, kocham China Glaze, nie mam nic przeciwko jelly :). Pozdrawiam i proszę jeszcze kiedyś napisać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słonko, dobrze mówisz (piszesz). Najlepsze są chinkowe niebieskości a nad jelly to się rozpływam. Doskonała jakość, lakier sam się wyrównuje na paznokciu. Pozdrawiam - lubię Twojego bloga - Mama :)

      Usuń
  3. na pazurach wygląda świetnie, chociaż kolor mi się nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor ładny ale nie podoba mi się to wykończenie

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor niesamowity (wczoraj na pazurkach miałam podobny ;) ), czy on ma wykończenie satynowe?
    Pani Joasiu może pokaże Pani swoje pomalowane pazurki :))))) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm .... kusząca propozycja. Własny blog ... Hm .... I tak wygląda koniec rozmyślań o własnym blogu. Lubię Wasze blogi, Wasze wpisy i zdjęcia. I jak którejś z Was nie ma dłuższy czas w necie to najzwyczajniej na świecie się martwię. Całuję i życzę miłego wieczoru - Mama

      Usuń
  6. Badzo ładny odcien lakieru! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny lakierek! :)
    Zapraszam na rozdanie ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo jaka niespodzianka, Mama Mady do nas napisała :)
    Mam nadzieję, że zastępstwo wynika z tego, że Mada wzięła wolne i dobrze się gdzieś bawi.
    Lakier oczywiście piękny, w końcu to moje ulubione China Glaze. Mam nadzieję, że na blogu pojawi się więcej lakierów z Neonowej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mada dzisiaj wraca i odbierze mi władzę nad myszką - Mama

    OdpowiedzUsuń

Thank you for all the comments. I always read them all and if it is possible I will answer :D I'll answer any questions.

Please, do not post comments with blogs addresses. These types of comments will be removed.


Dziękuję za komentarze. Zawsze wszystkie czytam i w miarę możliwości będę na nie odpowiadać :D Na pewno odpowiem na wszelkie pytania.

Bardzo proszę o nie umieszczanie komentarzy z adresami blogów. Tego typu komentarze będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...