czwartek, 14 czerwca 2012

Colour alike, Wszystko Gra ! 2011, Nie, Bo Niebo

I bought it because of the color :) It's mega. This has the blue shimmer. Easily applied to it on the nail. I must admit that I'm so tired and I am suitable to provide only the most important information. Generally, I recommend :) If you have questions please write :)

Kupiłam go ze względu na kolor :) Jest mega. Do tego ma w sobie niebieski shimmer. Z łatwością nakłada się go na paznokieć. Powiem szczerze, że jestem tak zmęczona i nadaje się do przekazania tylko najważniejszych informacji. Generalnie polecam :) W razie pytań piszcie :)



3 coats + base | 3 warstwy + baza

18 komentarzy:

  1. Owielbiam tą firmę :)
    www.beauty-fresh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny kolor, podobny trochę do blue sparrow z china glaze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy mi się wydaje czy troszeczkę końcówki prześwitują?
    Kolor śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. boski kolor
    szkoda ze sie nie spotkałam z lakierami tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmm .. kolorek prześliczny

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Eee.. Pomyliły mi się kolorki ;)
    A ten jest śliczny.. Zupełnie nie wiedziałam, że on shimmerkowy jest..

    OdpowiedzUsuń
  8. It's gorgeous, I have never heard of the brand before...

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny shimmer ma:D a ty masz paznokcie jak nie z tej ziemi, przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowowny kolor :)
    gdzie kupujesz lakiery tej firmy, bo ja jeszcze nigdy się z nimi nie spotkałam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten kupiłam na targach w warszawie :D ale z tego co wiem dostępne są też w ich sklepie internetowym

      Usuń
  11. przepięknny <3 <3 szkoda ze aż 3 warstwy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny, szkoda tylko, żę słabo kryje

    OdpowiedzUsuń

Thank you for all the comments. I always read them all and if it is possible I will answer :D I'll answer any questions.

Please, do not post comments with blogs addresses. These types of comments will be removed.


Dziękuję za komentarze. Zawsze wszystkie czytam i w miarę możliwości będę na nie odpowiadać :D Na pewno odpowiem na wszelkie pytania.

Bardzo proszę o nie umieszczanie komentarzy z adresami blogów. Tego typu komentarze będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...