środa, 15 czerwca 2011

Make Up Store, Linda

I never thought that my hand will go toward the orange. And yet it happened. In the bottle it looks like a coral with a hint of orange. Of the nail color is getting livelier. It is then orange the a touch of red. As to its application and the rest I do not even have to write: P As usual, I was not disappointed. :) lacquer from the MUS I recommend everyone :D

Nigdy nie myślałam, że moja ręka powędruje w stronę pomarańczy. A jednak się stało. W buteleczce wygląda jak koral z nutka pomarańczowego. Na paznokciach kolor robi się żywszy. Jest to wtedy pomarańczowy z odrobiną czerwonego. Co do jego nakładania i całej reszty to nawet nie mam co pisać :P Jak zwykle nie zawiodłam się. :) Lakier od MUS są do polecenia każdemu :D


światło dzienne, 2 warstwy + baza
day light, 2 coats + base

3 komentarze:

  1. Kojarzy mi się z jarzębiną, jak dla mnie idealny na jesień ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolor, idealny odcień ciepłej pomarańczy, mogłabym się dowiedzieć ile kosztują lakiery tej firmy?

    OdpowiedzUsuń
  3. @Paramore, w sumie masz rację z tą jarzębiną :D śliczne porównanie :D

    @jjjustii, lakiery te normalnie kosztują 41zł ale zazwyczaj 2 razy w miesiącu jest tz wieczorek makijażowy i wtedy jest 20% taniej :)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for all the comments. I always read them all and if it is possible I will answer :D I'll answer any questions.

Please, do not post comments with blogs addresses. These types of comments will be removed.


Dziękuję za komentarze. Zawsze wszystkie czytam i w miarę możliwości będę na nie odpowiadać :D Na pewno odpowiem na wszelkie pytania.

Bardzo proszę o nie umieszczanie komentarzy z adresami blogów. Tego typu komentarze będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...