czwartek, 2 czerwca 2011

Catrice, Up in the Air

Another blue lacquer :P Before I met lacquer society, I would not have thought I like the blue ones. And now I have a blue phase. Today it is Catrice. This lacquer has a creme finish. And mucky, beautiful blue color. Unfortunately, it also has drawbacks :( In my opinion, is very stiff brush, which makes it difficult to paint.

Kolejny niebieski lakier :P Zanim poznałam lakierowe społeczeństwo w życiu bym nie pomyślała, że polubię niebieskie. A teraz mam niebieska fazę. Dzisiaj to Catrice. Ten lakier ma wykończenie typu creme. I piękny przybrudzony błękitny kolor. Niestety ma też wady :( Moim zdaniem ma bardzo sztywny pędzelek, który utrudnia malowanie.


światło dzienne, 3 warstwy + baza
day light, 3 coats + base

3 komentarze:

  1. Zanim zostałam lakieromaniaczką też bym nie pomyślała o niebieskościach na swoich paznokciach ;D Śliczny kolor, szkoda, że tylko raz miałam okazję go użyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze go mieć ale znając mnie nie będzie go w drogerii.Ja bym nie pomyślała że polubię rożne odcienie różowego ale jednak.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja pomyślałam dokładnie tak samo jak obejrzałam zdjęcia Paramore :D kupiłam go kilka dni temu (w dniu dostawy) ale myślę, że ten lakier jakoś bardzo rozchwytywany nie jest bo już długo jest dostępny :) życzę szczęścia na polowaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for all the comments. I always read them all and if it is possible I will answer :D I'll answer any questions.

Please, do not post comments with blogs addresses. These types of comments will be removed.


Dziękuję za komentarze. Zawsze wszystkie czytam i w miarę możliwości będę na nie odpowiadać :D Na pewno odpowiem na wszelkie pytania.

Bardzo proszę o nie umieszczanie komentarzy z adresami blogów. Tego typu komentarze będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...