niedziela, 30 listopada 2014

Jelid - Chusteczki do zmywania lakieru

Pierwszy raz spotkałam się z takim rozwiązanie, i muszę przyznać, że mocno mnie zaciekawiło. W opakowaniu jest 50 sztuk. Jedna chusteczka po rozłożeniu to kwadrat o boku 6 cm o ile dobrze pamiętam :) I wg producenta jeden kwadracik powinien wystarczyć na zmycie 10 paznokci.

Pomysł wydaje się być bardzo fajny, można zabrać w podróż, do pracy czy do szkoły. Taka chusteczka zajmuje mało miejsca w torebce a w każdej kosmetyczne zmieści się na bank. Tylko jak idea ma się do wykonania i stosowania?

Otóż z tym jest trochę gorzej. Moje pierwsze podejście było do bardzo ciemnego lakieru z drobinkami (baza, 2 warstwy lakieru i top). Tu była raczej klapa i mimo, że starałam się użyć tylko jeden chusteczki to przy trzecim paznokciu, drobinki zostawały mi na całym palcu a rozpuszczony lakier farbował mi palce. I w tym miejscu porzuciłam test na ciemnym lakierze bo szkoda mi było czasu.

Kolejna próba była na delikatnym frenchu. W tym przypadku, rewelacja. Zmyłam wszystkie palce i nie trzeba było nic poprawiać. 

Tak więc do jasnych kolorów bez drobinek ten produkt nadaje się idealnie, natomiast z ciemnymi jest dużo gorzej i nie ma co się łudzić, że jedna chusteczka wystarczy.

Cena sugerowana przez producenta to 2 szt za 1zł.  Czyli całe opakowanie wychodzi za 25zł. Powiem szczerze, że nie jestem pewna czy bym w to zainwestowała. Dla kogoś kto dużo podróżuje i nie zawsze może sobie pozwolić na zmywanie lakieru w warunkach domowych, to fajne rozwiązanie.


Availability | Dostępność: HERE | TUTAJ
This product was made ​​available to me for review by the Flopharma company.
Ten produkt został mi udostępniony do recenzji przez firmę Flopharma.

4 komentarze:

  1. nie przekonuje mnie ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytalam juz pare recenzji. No i jakby nie bylo do kosmetyczki w razie "W" jest swietny, ale tylko w tym celu bym go wykorzystala. Wole normalny zmywacz w plynie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie kusi mnie taka forma zmywania emalii ;)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for all the comments. I always read them all and if it is possible I will answer :D I'll answer any questions.

Please, do not post comments with blogs addresses. These types of comments will be removed.


Dziękuję za komentarze. Zawsze wszystkie czytam i w miarę możliwości będę na nie odpowiadać :D Na pewno odpowiem na wszelkie pytania.

Bardzo proszę o nie umieszczanie komentarzy z adresami blogów. Tego typu komentarze będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...