piątek, 3 sierpnia 2012

Nail Art, Water Decals, Black Flowers

Today I want to show you a sticker that steal my heart. Cute black flowers, I was thinking of the perfect backdrop for the for a long time until the end my choice fell on the Color Club, Sweetpea. So I cut the , put a sticker in the water and I was surprised because I walked away very rapidly from a cardboard outside the cardboard changing color of the blue telling us that it's time: P If the time delay in the imposition of a sticker, it occurred to me that a little rolled up, but after re-wetting, I managed to put it nicely.

Dzisiaj chcę Wam pokazać naklejki, które skradły moje serce. Śliczne czarne kwiatki, długo myślałam nad idealnym tłem dla nich aż w końcu mój wybór padł na Color Club, Sweetpea. Więc rozcięłam kartonik, włożyłam naklejki do wody i zdziwiłam się bardzo bo odchodziły bardzo szybko od kartonika a poza tym kartonik zmieniał kolor na niebieski informując nas o tym, że już czas :P Jeśli czas nakładania naklejki się wydłużał to zdarzyło mi się że się lekko zrolowała ale po ponownym zamoczeniu udało mi się ładnie ją nałożyć.



Accessibility | Dostępność: HERE

This product was made ​​available to me for review by the KKcenterHK company.
Ten produkt został mi udostępniony do recenzji przez firmę KKcenterHK.

16 komentarzy:

  1. Ładne naklejki i kolor lakieru :)
    Już od jakiegoś czasu obserwuję twojego bloga, masz piękne paznokcie i lubię oglądać twoje swatche. Tylko błagam cię, zrezygnuj z opisu po angielsku tłumaczonego translatorem, bo tego się nie da czytać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, że nie wymiata :p gdy mam czas go poprawiam... Ale niestety nie zawsze mam na to chwilę.

      Usuń
  2. ładne naklejki, fajnie wyglądają na tym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądają w połączeniu z tym lakierem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. takie naklejki na wodę wyglądają znacznie lepiej niż te na klej. dzieki że się nimi dzielisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak myślę :) fajne jest to, że nie widać granic i nie odstają

      Usuń
  5. całość wygląda bardzo subtelnie, dobrze że mi przypomniałaś o naklejkach (tych z targów :P )jeszcze ich nie użyłam :|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie wiem :p czekam i czekam na tę recenzję :p Bo mi to latwo bylo wypominać lakier z targów taaaaak? :D

      Usuń
  6. Śliczne. I fajna sztuczka z tą zmianą koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiekny efekt:)
    Baze wybralas bezblednie moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. *_*

    Też chcę takie ^^ Piękny efekt :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdyby nie pierwsze zdjęcie i opis, to bym nie zgadła że to naklejki, śliczne :)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for all the comments. I always read them all and if it is possible I will answer :D I'll answer any questions.

Please, do not post comments with blogs addresses. These types of comments will be removed.


Dziękuję za komentarze. Zawsze wszystkie czytam i w miarę możliwości będę na nie odpowiadać :D Na pewno odpowiem na wszelkie pytania.

Bardzo proszę o nie umieszczanie komentarzy z adresami blogów. Tego typu komentarze będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...