wtorek, 31 lipca 2012

Color Club, Blossoming 2012, Sweetpea

Hello you :). I was not there a long time because the internet in my house died: (. In short, he died. And I've got so many things to show ... Oh .... Fortunately, I caught up with a computer with this precious asset and I can show you the lacquer, which was in request from Fixation. 
Varnish is lovely pink color and is very nicely applied. This is my first experience with Color Club, and I know that I have to do it again and try another lacquer because that really encouraged me. A nice texture and good quality. And what do you think of this brand? Which paint do you recommend?

Witam Was :) Długo mnie nie było bo internet w mym domu padł :( Jednym słowem umarł. A ja mam tyle rzeczy do pokazania... Ach.... Całe szczęście dopadłam komputer z tym cennym aktywem i mogę Wam pokazać lakier, który znalazł się w prośbie od Fixation.
Lakier ma śliczny różowy kolor i bardzo ładnie się nakłada. To moje pierwsze doświadczenie z Color Club i wiem, że muszę to powtórzyć i wypróbować inne lakier ponieważ ten bardzo mnie zachęcił. Fajna konsystencja i dobra jakość. A Wy co sądzicie o tej marce? Który lakier polecacie?



 2 coats | 2 warstwy


20 komentarzy:

  1. no nie, po pół roku dopiero go zeswatchowałaś :P
    ja kocham Mrs Robinson, ale po trzech latach niestety zmienił kolor, jak będziemy na targach to muszę się na niego zaczaić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz... Pewnych rzeczy nie mówi się głośno! A za chwilę kolejne targi :)

      Usuń
  2. Fajny róż - też muszę się zaczaić na CC!
    I piękne pazurzaste!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wreszcie jesteś :D
    Lakier ładny, niestety na mnie te lakiery nie trzymają się za długo :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne paznokcie. U nnie te lakiery zawodza- po jednym dniu odchodzą platami. Mam ich kilka, np Rad Nomad bardzo zgestnial w sloiczku i to po jednym użyciu:-(

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh my God! It is such a beautiful pink polish!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny, klasyczny rzekłabym..

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny róż! :) ale paznokcie są jeszcze ładniejsze! zazdroszczę :O

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mój kolor, ale na Tobie świetnie wygląda :)
    Z CC najbardziej lubię ich glittery z zimowej kolekcji Beyond The Mistletoe oraz nowe glassflecki, szczególnie Metamorphosis.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) będę musiała się im przyjrzeć :D

      Usuń
  9. Bardzo lubię lakiery tej firmy o wykończeniu metaliczno-foliowym.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor wygląda na ciekawy. Nie mam żadnego lakieru z CC i po czytaniu komentarzy, chyba nie chcę mieć;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gossip Column powinien Ci się spodobać, chociaż na pewno masz podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny kolor. mam dość pokaźny zbiór CC i polecam ich brokaty, są cudne! i mój ukochany new bohemian z kolekcji back to boho:) u mnie o dziwo trzymają się dobrze :) warto zajrzeć do tk'maxx można dostać tam zestawy za 37 zł :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Fly With Me - przepiękny kolor i wykończenie, nikt nie przechodzi obok niego obojętnie, nawet faceci! :-DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOOO... dobrze wiedzieć :) przyjrzę mu się na targach :)

      Usuń
  14. dziękuję! :) ten kolor cieszy moje oczy :D

    OdpowiedzUsuń

Thank you for all the comments. I always read them all and if it is possible I will answer :D I'll answer any questions.

Please, do not post comments with blogs addresses. These types of comments will be removed.


Dziękuję za komentarze. Zawsze wszystkie czytam i w miarę możliwości będę na nie odpowiadać :D Na pewno odpowiem na wszelkie pytania.

Bardzo proszę o nie umieszczanie komentarzy z adresami blogów. Tego typu komentarze będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...