środa, 28 września 2011

China Glaze, Let It Snow 2011, Ring in the Red

This lacquer seduced and seduced me :P I finally had to try it out. I think is divine to the square :) It imposed very nicely and quite quickly dried up. And how it looks :) As of Christmas glitter balls. I'm delighted with it. And miraculously shimmers in the sun. 

Ten lakier mnie uwodził i uwodził :P W końcu musiałam go wypróbować. Moim zdaniem jest boski do kwadratu :) Nakładał się bardzo ładnie i dosyć szybko wysechł. A jak on wygląda :) Jak brokat z choinkowych bombek. Jestem nim zachwycona. I cudownie mieni się w słońcu.


 3 coats + base + top | 3 warstwy + baza + top

This product was made ​​available to me for review by the Beauty - Flo company.
Ten produkt został mi udostępniony do recenzji przez firmę Beauty - Flo.

14 komentarzy:

  1. Trzeci już... Dobrze, że będą dostępne dopiero w listopadzie. Zdążę odłożyć pieniądze :) Jest cudowny! A Ty jesteś niedobrą kusicielką, o! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. such a pretty red. so sparkly! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny, jak reszta jego "kolegów" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przez to wszystko muszę się zastanowić, który z lakierów z tej serii mi się NIE podoba. Hmm... Chyba takiego nie ma ;). Piękna czerwień.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dziwię się, że w końcu Cię uwiódł, jest fantastyczny :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też przypomina brokat z babek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Thank you for these swatches! They are excellent.

    OdpowiedzUsuń
  8. ile Ty masz nowości z ChG :)))
    piękny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście piękny i to jak! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam ostatnio okazję, żeby przyłączyc się do wspolnych zakupów ChG i nie skorzystałam - o ja głupia... piękny ten kolor!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się, że CG dba o stan moich finansów i nie wodzi na pokuszenie :oP kompletnie nie moja bajka, ale u Ciebie wygląda naprawdę fajnie.

    OdpowiedzUsuń

Thank you for all the comments. I always read them all and if it is possible I will answer :D I'll answer any questions.

Please, do not post comments with blogs addresses. These types of comments will be removed.


Dziękuję za komentarze. Zawsze wszystkie czytam i w miarę możliwości będę na nie odpowiadać :D Na pewno odpowiem na wszelkie pytania.

Bardzo proszę o nie umieszczanie komentarzy z adresami blogów. Tego typu komentarze będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...