poniedziałek, 12 maja 2014

Golden Rose, Rich Color, #38

Zakocham się :) W kolorach od Golden Rose, na prawdę nie sądziłam, że są aż takie fajne. Ponad to jak to kiedyś Hatsu napisała (jakieś 9 miesięcy temu), abym dopasowała lakier do mego pierścionka zaręczynowego, i wreszcie odnalazłam :) Kolor idealny, odcień dokładnie ten sam, Niebieski z nutką fioletu :) Bardzo dobrze się nakłada i cudowanie wyglądał w macie, to pokarzę już niedługo ;P

A co do ślubnych przygotowań, to chyba jesteśmy na dobrej drodze, ale trochę ostatnio to zaniedbałam (przede mną ostatnia sesja w życiu i koniec szkoły :P) ale mam nadzieję, że nikt nie ukradł mi terminu u zespołu jaki wybraliśmy :) I od miesiąca wdrażam plan, bądź szczupła na wiosnę, przyszłą :P Na razie dobrze mi idzie, waga poinformowała mnie o 5,5 kg spadku :)


2 coats + base | 2 warstwy + baza

Availability | Dostępność: HERE | TUTAJ

This product was made ​​available to me for review by the Golden Rose company. 
Ten produkt został mi udostępniony do recenzji przez firmę Golden Rose.

6 komentarzy:

  1. jest przepiękny, delikatny - idealny pastel :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny błękit <3
    Uwielbiam takie pastelowe kolory. Sama mam na sobie lila (Mollon - aster hybryda) :)
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny chłodny błękit, bardzo takie lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczny kolor ;) podoba mi się ;D mam słabość do lakierów z GR ;)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for all the comments. I always read them all and if it is possible I will answer :D I'll answer any questions.

Please, do not post comments with blogs addresses. These types of comments will be removed.


Dziękuję za komentarze. Zawsze wszystkie czytam i w miarę możliwości będę na nie odpowiadać :D Na pewno odpowiem na wszelkie pytania.

Bardzo proszę o nie umieszczanie komentarzy z adresami blogów. Tego typu komentarze będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...