poniedziałek, 13 maja 2013

Zoya, Pixie Dust 2012, Nyx

Mam nadzieję, że w tym miesiącu nie zeświruję do reszty, mam tylko jeden wolny weekend w maju i to już dokładnie zaplanowany... Ale cóż, mój plan to dożyć do końca czerwca i będzie lepiej :) Też tak pędzicie  z wiatrem?
Ja wiem, że piaskowe lakiery były już wszędzie ale i ja dołożę moje trzy grosze, ponieważ zakochałam się w tym wykończeniu. Cały dzień chodziłam i macałam swoje paznokcie. Wydaje mi się, że piaskowe propozycje Zoyi są najfajniejsze z opcji dostępnych na rynku. Lakier bardzo szybko schnie a efekt piasku jest delikatny, taki przyjemnie chropowaty. No i w słońcu drobinki niesamowicie błyszczą.



 3 coats + base | 3 warstwy + baza

14 komentarzy:

  1. Też lubię macać Nyxa (jak to brzmi :D), tylko na mnie on wygląda ewidentnie szaro...

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna! zaciąga rajstopy? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem :P ale raczej nie :)

      Usuń
    2. opi strasznie zaciągają hehe

      Usuń
    3. Opi macałam na targach i były bardzo chropowaty, Zoyki są przyjemne :)

      Usuń
  3. Całkiem fajny. :) Ja do tej pory miałam tylko piaski z p2 i Kiko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny odcień, wszędzie piaski i piaski a ja nawet nie wypróbowałam... może dlatego, że moje paznokcie wołają pomocy :-(

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna ta Zoyka! ładnie błyska :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aj jaka piękna Zoyka! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ma prześliczny kolorek :) uwielbiam piaski <3

    OdpowiedzUsuń

Thank you for all the comments. I always read them all and if it is possible I will answer :D I'll answer any questions.

Please, do not post comments with blogs addresses. These types of comments will be removed.


Dziękuję za komentarze. Zawsze wszystkie czytam i w miarę możliwości będę na nie odpowiadać :D Na pewno odpowiem na wszelkie pytania.

Bardzo proszę o nie umieszczanie komentarzy z adresami blogów. Tego typu komentarze będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...