wtorek, 5 lutego 2013

Nowości w lakierosferze

Otóż oto i kilka nowości, które mam nadzieję gdzieś, za jakiś czas upolować :) Zacznijmy od China Glaze, ich nowa kolekcji Glitz, same brokaty, oczywiście niebieski musi być mój.

Źródło

Najnowsza limitowana edycja z Essence. Najbardziej podoba mi się róż do policzków.

Źródło



Nowa kolekcja OPI, mnie jakoś za serce nie łapie ale może na targach się na coś skusze, muszę je zmacać :)

Źródło
I na koniec L'Occitane, kolekcja z masłem Shea i miodem. Dla mnie najbardziej atrakcyjne są krem do rąk i małe masełko do ust. Kocham ich kremy do rąk. Mają cudne opakowania :D


A Wam coś się podoba? A może wpadły Wam w oko jeszcze jakieś inne nowości i coś możecie mi polecić?

14 komentarzy:

  1. Z kolekcji Essence najbardziej podoba mi się róż ;) Cudny <3

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. lakiery podobają mi się wszystkie zdecydowanie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. kolekcja china glaze mi się spodobała :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Błękitny lakier z Essence - musi być mój!

    OdpowiedzUsuń
  5. mysle, że na targach poszalejemy, a Ty pomożesz mi w wyborze niebieskich lakierów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no pewnie, że będziemy szaleć :) Salon wiosna już 23-24 lutego :) pewnie polecę a potem beauty forum - pocztek marca, rozumiem, że się wybierasz :)

      Usuń
    2. oczywiście, zaszczycę swoją osobą :P

      Usuń
    3. to rozumiem :P ale pewnie przez ciebie znowu wydam więcej niż zamierzam :P

      Usuń
    4. tiaaa ze mną wydasz więcej bo na BF będzie więcej wystawców Zoya, ChG, Orly, OPI, Misa itdddddd :)

      Usuń
  6. Ja czekam z Euro Centrale do targów, ale cztery już na pewno są moje. Rozważam Warsaw, bo choć kolorystycznie słaba - to jednak, cholera, moje miasto i to mój obywatelski obowiązek ją mieć :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie lakiery z Essence są wspaniałe *_* a brokaty średnio mnie kuszą mam z GR Jelly Jewels 115 i to mi wystarcza :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się Chinki, a z essence mam jeden cień do powiek, ten niebieskawy ;), ale jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń

Thank you for all the comments. I always read them all and if it is possible I will answer :D I'll answer any questions.

Please, do not post comments with blogs addresses. These types of comments will be removed.


Dziękuję za komentarze. Zawsze wszystkie czytam i w miarę możliwości będę na nie odpowiadać :D Na pewno odpowiem na wszelkie pytania.

Bardzo proszę o nie umieszczanie komentarzy z adresami blogów. Tego typu komentarze będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...