sobota, 4 lutego 2012

Nail Tek, Hydration Therapy, Supernova

Nail Tek Company is recognized primarily with conditioners to nail. Being at the fair, I discovered that they also have a colored lacquers. Of course I could not help but try it :) Lacquer has a large volume - 15 ml and is equipped with comfortable, wide brush. Supernova is a new glitter in their assortment. It seemed to me that it will be quite opaque. Unfortunately, but is suitable only for layeringu, even 5 layers does not give full coverage, does not even have to talk about a satisfactory coverage ... But that's nothing because lacquer is mega cute. It has a colorless base and in it are embedded yellow, pink and blue particles. Lacquer is a very nice spread. I was surprised that glitter without top when dry, was smooth to the touch :P Basecoat is Essence, Black Is Back.

Firma Nail Tek jest rozpoznawana głównie z odżywek do paznokci. Będąc na targach odkryłam, że mają też kolorowe lakiery. Oczywiście nie mogłam się powstrzymać od wypróbowania go :) Lakier ma dużą pojemność - 15ml i jest wyposażony w wygodny, szeroki pędzelek. Supernova to nowy glitter w ich asortymencie. Wydawało mi się, że będzie dosyć kryjący. Niestety ale nadaje się tylko do layeringu, nawet 5 warstw nie daje pełnego krycia, nawet nie ma co mówić o satysfakcjonującym kryciu... Ale to nic bo lakier jest mega uroczy. Ma bezbarwną bazę a w niej są zatopione żółte, różowe i niebieskie drobinki. Lakier bardzo fajnie się rozprowadza. Zaskoczyło mnie to, że glitter bez topa po wyschnięciu był gładki w dotyku :P Lakier bazowy to Essence, Black Is Back.




 2 coats BIB + 1 coats Supernova + base + top | 2 warstwy BIB + 1 warstwa Supernova + baza + top

10 komentarzy:

  1. pięknie wygląda, tak słodko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy, świetnie na czarnym wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polowałam na niego kiedyś, teraz widzę że nawet nie było warto - jest ładny ale stanowczo za rzadki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny, przypomina mi któregoś OPIka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kupiłam go, bo kolorystycznie jest jak OPI Sparkle-icious (którego nie dorwałam:-( ). Jest mało kryjący, ale to akurat bardzo mi odpowiada - uzywam do layeringu.
    Ania_76

    OdpowiedzUsuń

Thank you for all the comments. I always read them all and if it is possible I will answer :D I'll answer any questions.

Please, do not post comments with blogs addresses. These types of comments will be removed.


Dziękuję za komentarze. Zawsze wszystkie czytam i w miarę możliwości będę na nie odpowiadać :D Na pewno odpowiem na wszelkie pytania.

Bardzo proszę o nie umieszczanie komentarzy z adresami blogów. Tego typu komentarze będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...