środa, 25 stycznia 2012

Essence, Colour & Go, Sure Azure

Today I would like to show you Sure Azure from Essence. Lacquer has a lovely pale blue color. Also has the silver and blue particles. Almost they are invisible on the nails, but definitely facilitate the painting. After the two layers can now get complete coverage. Nice, inexpensive and has a lovely color :D

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać Sure Azure od Essence. Lakier ma śliczny błękity kolor. Ma w sobie też srebrne i błękitne drobinki. Prawie ich nie widać na paznokciach ale zdecydowanie ułatwiają malowanie. Po dwóch warstwach można już uzyskać całkowicie krycie. Fajny, niedrogi i ma śliczny kolor :D



2 coats + base + top | 2 warstwy + baza + top

17 komentarzy:

  1. That's a really pleasant pale blue, very nice!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja swój oddałam siostrze, bo u mnie wyglądał "trupio" :(

    OdpowiedzUsuń
  3. łaaadny, gdyby nie to, że mam już bardzo podobne lakiery to już bym leciała po niego do natury:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytasz w moich myślach, właśnie mam ochotę na jakiś pastelowy błękit :D
    Piękny jest, a paznokcie jak zwykle cudne =)

    OdpowiedzUsuń
  5. O ja, śliczny jest! Muszę go następnym razem wyczaić w DN :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakiej długości masz paznokcie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D różnie bywa :) teraz je zmierzyłam :P 1,5 cm średnio :D

      Usuń
  7. Witam na Twoim blogu :) Właśnie ostatnio udałam się do Natury z zamiarem zakupu błękitnego lakieru , ale te z essence były rozwarstwione, więc zrezygnowałam :( na twoich paznokciach wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem w jego posiadaniu również, bardzo sobie go chwalę, kolorek taka szarość błękitna :)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for all the comments. I always read them all and if it is possible I will answer :D I'll answer any questions.

Please, do not post comments with blogs addresses. These types of comments will be removed.


Dziękuję za komentarze. Zawsze wszystkie czytam i w miarę możliwości będę na nie odpowiadać :D Na pewno odpowiem na wszelkie pytania.

Bardzo proszę o nie umieszczanie komentarzy z adresami blogów. Tego typu komentarze będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...