niedziela, 31 lipca 2011

Make Up Store, Marcus

Wonderful! It's a green but any such outstanding :) I heard so many positive comments about him from people :) just want to paint it. Imposes a fabulously. Not totally gave me any problems. And it should be noted that this is the creme. I can recommend with a clear conscience. A and something else. I wore it for 4 days (which for me is a feat), and the only thing that ends a little worn down, no splinters!

Cudowny! To taki zielony ale jakiś taki nieprzeciętny :) tyle usłyszałam o nim pozytywnych komentarzy od ludzi :) aż chce się nim malować. Nakłada się bajecznie. Nie sprawił mi kompletnie żadnych problemów. A trzeba zaznaczyć że jest to creme. Mogę polecić z czystym sumieniem. A i jeszcze coś. Nosiłam go przez 4 dni (co u mnie jest wyczynem) i jedyne co to starły mi się końcówki, żadnych odprysków!


daylight, 2 coats + base + top
światło dzienne, 2 warstwy + baza + top

9 komentarzy:

  1. Chyba najładniejszy MUS, jaku Ciebie widziałam, jest piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie na monitorze raczej niebieskawy, ale i tak ładny ;) Dobrze, że sklep tylko w Warszawie mają, bo jeszcze bym poleciała kupować ^^"

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Ci go zazdroszczę:) Jest taki piękny, a ta buteleczka...

    OdpowiedzUsuń
  4. uroczy jest, śliczny odcień

    OdpowiedzUsuń
  5. @Paramore, to chyba też mój ulubiony :)

    @Kasia, musisz mi na słowo uwierzyć, ze jest bardziej zielony niż niebieski :)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for all the comments. I always read them all and if it is possible I will answer :D I'll answer any questions.

Please, do not post comments with blogs addresses. These types of comments will be removed.


Dziękuję za komentarze. Zawsze wszystkie czytam i w miarę możliwości będę na nie odpowiadać :D Na pewno odpowiem na wszelkie pytania.

Bardzo proszę o nie umieszczanie komentarzy z adresami blogów. Tego typu komentarze będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...