środa, 17 sierpnia 2011

China Glaze, Metro Collection 2011, Street Chic

Autumn reminds me of browns, oranges and yellows. Today I would like to show you brown from China Glaze from autumn collections. Street Chic is a dark, warm bronze. It has a creamy finish and is applied well. Very calm color. I had to slightly shorten the nails :( one is a little broken, what a lot :P

Jesień kojarzy mi się z brązami, pomarańczami i żółciami. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać brąz od China Glaze z jesiennej kolekcji. Street Chic to ciemny, ciepły brąz. Ma kremowe wykończenie i nakłada się dobrze. Bardzo spokojny kolor. Musiałam nieco skrócić paznokcie :( jeden się trochę nadłamał, cóż taki los :P



 2 coats | 2 warstwy

15 komentarzy:

  1. śliczny brązik :) Nie martw się paznokciami :) na pewno szybko odrosną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo, że fanką brązów nie jestem, to ten kolor naprawdę mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski kolor :)dodaję się do obserwatorów i zapraszam do mnie
    http://kosmetolook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ladny braz chociaz jak dla mnie to za ciemny

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny, w sam raz na jesień :)
    Taka długość paznokci też jest śliczna :))

    OdpowiedzUsuń
  6. @zakręcona_, ja wiem, że odrosną ale jakoś mi trochę ich brak :P
    @paulus6c, zapraszam :)
    @Paramore, kolor bardzo jesienny, dzięki :) jednak wolę te ciut dłuższe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor piękny, aczkolwiek nic nowego w zasadzie. Ja jednak nigdy nie mam dość takich odcieni :o) Paznokcie wciąż boskie! Daj wreszcie któryś kolor z Metra, o którym będę mogła napisać, że mi się nie podoba :>

    OdpowiedzUsuń
  8. @Pani Skeffington, w tej kolekcji chyba nie ma takich, które na są a swój sposób ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny brąz, świetnie pasuje do jesieni. Ani się obejrzysz, a już paznokcie znowu długie będa :).

    OdpowiedzUsuń
  10. nie smutaj się i tak masz ładne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dzięki dziewczyny :) jak tak czytam wasze komentarze to od razu mi lepiej :) jesteście najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny odcień, wszędzie tyle neonów i mięt, że zapomniałam o takich kolorach:) Pazurki wciąż prezentują się bez zarzutu, masz bardzo ładną płytkę i nawet jak są krótsze super wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  13. tez mi sie lamia jak szalone ostatnio, mam taki sam kiolor z inglota, bardzo fajny jest

    OdpowiedzUsuń

Thank you for all the comments. I always read them all and if it is possible I will answer :D I'll answer any questions.

Please, do not post comments with blogs addresses. These types of comments will be removed.


Dziękuję za komentarze. Zawsze wszystkie czytam i w miarę możliwości będę na nie odpowiadać :D Na pewno odpowiem na wszelkie pytania.

Bardzo proszę o nie umieszczanie komentarzy z adresami blogów. Tego typu komentarze będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...