wtorek, 10 lipca 2012

Herome, Extra Strong

When my camera was previously mentioned, in a coma, I decided to regenerate my nails :) I used, I know already from various reviews conditioner but only now had a chance to try it :) And it's time to share my impressions. Well ... I never had weak nails, but after using the conditioner my nails definitely look healthier. :) In addition to the impression of my mother, I know that for very weak nails is also great. It strengthens the plate and helps to splitting nails. And how and when you are arranging holiday your nails?

Gdy mój aparat był w, wcześniej wspomnianej, śpiączce, to postanowiłam zregenerować paznokcie :) Używałam znanej mi już z różnych recenzji odżywki ale dopiero teraz miałam okazję ją wypróbować :) I nadszedł czas na podzielenie się moim wrażeniami. Otóż... Nigdy nie miałam słabych paznokci ale po używaniu odżywki paznokcie wyglądają na zdecydowanie zdrowsze :) Ponadto z wrażeniem mojej mamy wiem, że na bardzo słabe paznokcie też jest super. Wzmacnia płytkę i pomaga na rozdwajające się paznokcie. A jak i kiedy Wy urządzacie wakacje swoim paznokciom?



Availability | Dostępność: HERE | TUTAJ

This product was made ​​available to me for review by the Beauty - Flo company.
Ten produkt został mi udostępniony do recenzji przez firmę Beauty - Flo.

7 komentarzy:

  1. zastanawiam się już jakiś czas nad tą odżywką ; ))

    OdpowiedzUsuń
  2. Może powinnam ją kupić... Moja paznokcie są w opłakanym stanie :/

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie jestem po pierwszej aplikacji tej odżywki na pazurki, ale nie przeprowadzę pełnej kuracji, bo nie mam ochoty na krwiaki pod pazurkami :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie zrobiłam moim małą kurację :) Mój sposób właśnie w moim ostatnim wpisie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja ukochana odżywka, używam nieprzerwanie od 3 lat. Zrobiła cudo z moich paznokci-papierków. A moje pazury maja zazwyczaj SPA w sobotnie wieczory. Zmywam lakier, smaruje lanolina i chodze z golymi do niedzielnego wieczoru, co jakiś czas smarując je oliwką lub lanoliną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. potwierdzam, paznokcie są twardsze i przestały się rozdwajać. Natomiast lanolina do skórek jest świetna. W kąt poszły wszystkie markowe oliwki i olejki. Odżywka + lanolina duet doskonały. Polecam.

      Usuń

Thank you for all the comments. I always read them all and if it is possible I will answer :D I'll answer any questions.

Please, do not post comments with blogs addresses. These types of comments will be removed.


Dziękuję za komentarze. Zawsze wszystkie czytam i w miarę możliwości będę na nie odpowiadać :D Na pewno odpowiem na wszelkie pytania.

Bardzo proszę o nie umieszczanie komentarzy z adresami blogów. Tego typu komentarze będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...