niedziela, 8 lipca 2012

China Glaze, Summer Neons 2012, Under the Boardwalk

I return to you with another neon :) This is a little jelly and dries on matte fine :) He has a nice purplish pink color and have it depicted. Generally, the summer collection is a very successful :)

Powracam do Was z jeszcze jednym neonem :) Ten jest lekko jelly i wysycha na delikatny mat :) Ma przyjemny fioletowo różowy kolor i dobrze się nim malowało. Generalnie ta letnia kolekcja jest bardzo udana :)


 2 coats + base | 2 warstwy + baza


Availability | Dostępność: HERE | TUTAJ

This product was made ​​available to me for review by the Beauty - Flo company.
Ten produkt został mi udostępniony do recenzji przez firmę Beauty - Flo.

12 komentarzy:

  1. tego to bym Ci zabrała :>
    to mój ukochany kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny! :) Takiego jeszcze nie mam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor świetny, chociaż pociągnęłabym go topem dla błysku, bo mat mi do niego nie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham ten kolor nie tylko w lakierach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też :D ostatnio zrobiłam zakupy ciuchowe i trafiłam na bluzkę w takim kolorze :D

      Usuń
  6. piękny...

    Ale Twoje paznokcie piękniejsze :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pasowałby idealnie do weselnego looku, który kompletuje ale nie. Nie mogę kupić kolejnego lakieru! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kolorek, podoba mi się kształt Twoich pazurków :-)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for all the comments. I always read them all and if it is possible I will answer :D I'll answer any questions.

Please, do not post comments with blogs addresses. These types of comments will be removed.


Dziękuję za komentarze. Zawsze wszystkie czytam i w miarę możliwości będę na nie odpowiadać :D Na pewno odpowiem na wszelkie pytania.

Bardzo proszę o nie umieszczanie komentarzy z adresami blogów. Tego typu komentarze będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...