środa, 18 lipca 2012

China Glaze, On Safari 2012, Exotic Encounters

I know that many of you, this collection is not convincing, but ... I believe that on closer acquaintance lacquers much gain. And even if you do not have these colors in the collection that's at all: P Today I have a cool color. Something between green and blue. The nails looked great and overlap very well. Paint dries to a very high gloss. In the pictures it is without top.

Ja wiem, że wielu z Was ta kolekcja nie przekonuje ale... Uważam, że przy bliższym poznaniu lakiery wiele zyskują. A jeszcze jeśli nie ma się takich kolorów w kolekcji to już w ogóle :P Dzisiaj mam fajny kolor. Co pomiędzy zielonym a niebieskim. Na paznokciach wyglądał super i nakładał się bardzo dobrze. Lakier wysycha na bardzo wysoki połysk. Na zdjęciach jest bez topa.



2 coats | 2 warstwy

Availability | Dostępność: HERE | TUTAJ

This product was made ​​available to me for review by the Beauty - Flo company.
Ten produkt został mi udostępniony do recenzji przez firmę Beauty - Flo.

14 komentarzy:

  1. Oj kolor nie przypadł mi do gustu ..

    OdpowiedzUsuń
  2. on jest fajny !
    wpadnij do mnie na konkursidło :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam :P i myślę teraz co by to wyczarować. A nagroda kusi :D a no i gratuluję Pani Magister :)

      Usuń
  3. Kolekcja dla mnie akurat interesująca, ale jako że za turkusami nie przepadam, to i ten kolor mnie nie rusza ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wzruszył mnie ten kolor jakoś:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo! Kupiłam ostatnio sweterek w podobnym kolorze - kocham ten odcień zieleni *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. z całej kolekcji ten mi się właśnie najbardziej podoba:) i będzie mój:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki odcień zieleni jest chyba moim marzeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio kupiłam bardzo podobny, ale boję się tego koloru...
    Więc na swoją premierę jeszcze poczeka:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma się czego bać :P jest lato więc wszystkie kolory są dozwolone :)

      Usuń
  9. lubię takie niebiseko -zielone lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogę powiedzieć, że jest brzydki, bo nie jest, ale taki nie mój :)
    Za spłowiały, za zimny, za szary.

    OdpowiedzUsuń

Thank you for all the comments. I always read them all and if it is possible I will answer :D I'll answer any questions.

Please, do not post comments with blogs addresses. These types of comments will be removed.


Dziękuję za komentarze. Zawsze wszystkie czytam i w miarę możliwości będę na nie odpowiadać :D Na pewno odpowiem na wszelkie pytania.

Bardzo proszę o nie umieszczanie komentarzy z adresami blogów. Tego typu komentarze będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...