czwartek, 12 lipca 2012

China Glaze, Summer Neons 2012, Splish Splash

This is the last neon hunk in my collection :) Summer is. I'm a fan of the whole collection, to the summer fits like a glove. China Glaze recently had such a successful collection. Lacquer piled up great, and like the others have a slightly matt finish. In addition, Splish Splash has the delicate shimmer. I'm curious what you think about neons, and if you already have something from this collection :)

To ostatni neonowy przystojniak w mojej kolekcji :) Lato w pełni. Jestem fanką całej kolekcji, do lata pasuje jak ulał. China Glaze dawno nie miała tak udanej kolekcji. Lakier nakładł się super i tak jak reszta ma lekko matowe wykończenie. Poza tym Splish Splash ma w sobie delikatny shimmer. Jestem ciekawa co myślicie o neonach i czy macie już coś z tej kolekcji :)



 2 coats + base | 2 warstwy + baza


Availability | Dostępność: HERE | TUTAJ

This product was made ​​available to me for review by the Beauty - Flo company.
Ten produkt został mi udostępniony do recenzji przez firmę Beauty - Flo.

10 komentarzy:

  1. mam cztery kolorki z Neonków ChG, strasznie, ale to strasznie podoba mi się Twoja fuksja !!!!!
    ten jest ładny, ale pewnie dałabym warstwę nabłyszczacza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe wykonczenie, super jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio polubiłam bardziej neony, nie tylko na paznokciach - chyba lato tak na mnie działa :D
    Fajny ten niebieski, ciekawe ma wykończenie.

    OdpowiedzUsuń
  4. wow :DDD kolorek robi wrażenie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny kolor i ciekawie wygląda z takim wykończeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny, i ma taką wesołą nazwę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny, a jakie ciekawe wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for all the comments. I always read them all and if it is possible I will answer :D I'll answer any questions.

Please, do not post comments with blogs addresses. These types of comments will be removed.


Dziękuję za komentarze. Zawsze wszystkie czytam i w miarę możliwości będę na nie odpowiadać :D Na pewno odpowiem na wszelkie pytania.

Bardzo proszę o nie umieszczanie komentarzy z adresami blogów. Tego typu komentarze będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...