środa, 30 maja 2012

China Glaze, Capitol Colours the Hunger Games 2012, Dress Me Up

Today I'm in a great mood :) Soon I will share with you the reason for my joy :) But first the lacquer. Color is a group called by me business. That is, those that do not really attract attention, they are quiet and subdued at the same time elegant they look. I recently had reason to use it - a job interview :) lacquer overlap very nicely and looked great on the hands. Dress Me Up has a nice creamy finish and conceals the two layers. And from now on it will lacquer with a story because I got a position for which I applied :) And you have those colors that are somehow important or a good mate?

Dzisiaj jestem w świetnym nastroju :) Zaraz się z Wami podzielę powodem mojej radości :) Ale najpierw lakier. Kolor należy do grupy nazywanej przeze mnie biznesowymi. Czyli takie, które nie bardzo zwracają na siebie uwagę, są spokojne i stonowane a jednocześnie wyglądają elegancko. Ostatnio miałam powód aby go użyć - rozmowę o pracę :) Lakier nakładał się bardzo fajnie a na dłoniach wyglądał super. Dress Me Up ma kremowe wykończenie i ładnie kryje po dwóch warstwach. A od dzisiaj to będzie lakier z historią ponieważ dostałam stanowisko na które aplikowałam :) A Wy macie takie kolory, które w jakiś sposób są ważne albo dobrze się kojarzą?



2 coats + base | 2 warstwy + baza

Availability | Dostępność: TUTAJ

This product was made ​​available to me for review by the Beauty - Flo company.
Ten produkt został mi udostępniony do recenzji przez firmę Beauty - Flo.

18 komentarzy:

  1. gratuluję pracy! :* takich lakierów waznych chyba nie mam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! :D Kolor bardzo ładny :)
    Szkoda, że u mnie humor całkiem odwrotny :(

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje:) kolor elegancki i akurat na taką okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny elegancki kolor :) Gratuluje :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny, choć do mnie takie kolory nie pasują. ;D
    Mam nadzieję, że dobrze Ci poszła ta rozmowa o pracę. ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję serdecznie!!!
    ogólnie nie bardzo mi się podoba ten lakier a u Ciebie wygląda świetnie :)
    mnie bardzo dobrze kojarzy się ruby pumps i across the universe. pewnie pełno innych też, ale te pamiętam najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Superrrrrrrrr teraz będziesz mogła kupować więcej lakierów hihihihihih :)))))
    bardzo ładny, spokojny kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba się zakochałam OO
    A pracy gratuluję :*

    OdpowiedzUsuń
  9. This looks great on you, it would totally clash with my skin tone :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny kolor :)
    Zapraszam na rozdanie wyjątkowej torby shopper :)
    http://www.ellysska.blogspot.com/2012/05/rozdanie-wyjatkowa-torba-shopper-z.html

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładny kolorek :)
    i gratuluję pracy :*

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję :) to mój szczęśliwy dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  13. właśnie trzymam go w łapkach, piękny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja na ostatniej rozmowie (po której dostałam prackę) miałam pomarańczowy Avon Orange Creamsicle! :-PPP

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje nowej pracy! Dobry wybor lakierowy, jak widac ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję :)! a lakier jest przepiękny

    OdpowiedzUsuń

Thank you for all the comments. I always read them all and if it is possible I will answer :D I'll answer any questions.

Please, do not post comments with blogs addresses. These types of comments will be removed.


Dziękuję za komentarze. Zawsze wszystkie czytam i w miarę możliwości będę na nie odpowiadać :D Na pewno odpowiem na wszelkie pytania.

Bardzo proszę o nie umieszczanie komentarzy z adresami blogów. Tego typu komentarze będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...