niedziela, 18 marca 2012

Fennel, Body Butter, Cherry Blossom

I was given recently to the test body butter (my brother and asked me where I roll). Since then, I use it every day after showering and it was cold and clear as the skin reacts to the cold. Every moment I were discovering a new dry place, which required hydration. And I was doing it for a while now I am able to assess the effects of this butter :). States as follows :) nice butter moisturizes and absorbs quickly, leaving no greasy feeling (which I hate). The smell, which is quite nice, is maintained until the morning (I used it at night), it can be as equivalent as plus and minus. This just suited me. Butter is thick but not too much, very easy to spread. I do not like the packaging and label specifically - it looks a bit like the cosmetics offered 20 years ago. It could be more colorful and appealing. 
The packaging is 200g for 29 PLN (≈ 7,05 EUR, ≈ 9,35 USD, ≈ 5,87 GPB). Butter of the company are available in various fragrances HERE.


Dostałam ostatnio do testów masło do ciała (mój brat wtedy zapytał a gdzie mam bułkę). Od tamtej pory z zawziętością maniaka smaruję się nim codziennie po kąpieli a że było zimno i wiadomo jak skóra reaguje na zimno to co chwilę odkrywałam nowe suche miejsce, które wymagało nawilżenia. A że robię to już jakiś czas jestem w stanie ocenić efekty działania tego masła :) Stwierdzam co następuje :) Masło fajnie nawilża i szybko się wchłania, nie pozostawiając tłustego odczucia (którego nie cierpię). Zapach, który jest całkiem przyjemny, utrzymuje się aż do rana (używałam go na noc), to może być za równo plusem jak i minusem. Mi akurat to odpowiadało. Masło jest gęste ale bez przesady, bardzo łatwo rozsmarowuje się. Mało podoba mi się opakowanie a konkretniej naklejka - wygląda trochę jak z kosmetyków oferowanych 20 lat temu. Mogłaby być bardziej kolorowa i zachęcająca.
W opakowaniu jest 200g za 29zł. Masła tej firmy są dostępne w różnych wariantach zapachowych TUTAJ.


This product was made ​​available to me for review by the Beauty - Flo company.
Ten produkt został mi udostępniony do recenzji przez firmę Beauty - Flo.

3 komentarze:

  1. Opakowanie bardzo mi się podoba, poza tym lubię masła do ciała, a zapachy są obiecujące, więc może kiedyś się skuszę :)
    A tekst Twojego brata - bezcenny ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesujące zapachy, może się skuszę.

    P.S. Pozdrów brata ;)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for all the comments. I always read them all and if it is possible I will answer :D I'll answer any questions.

Please, do not post comments with blogs addresses. These types of comments will be removed.


Dziękuję za komentarze. Zawsze wszystkie czytam i w miarę możliwości będę na nie odpowiadać :D Na pewno odpowiem na wszelkie pytania.

Bardzo proszę o nie umieszczanie komentarzy z adresami blogów. Tego typu komentarze będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...