sobota, 17 września 2011

OPI, Burlesque 2010, Take the Stage

Before I turn to topic post is I want to say hello to you after my holiday :) I was in sunny Turkey, and literally got back today: D Week sunbathing and lying belly up :) gorgeous :P 

Today I was at the fair Beauty Forum & Spa. Where I met a Polish distributor of brands such as Orly, China Glaze, OPI and Zoya:) I have a surprise for you, but everything in its time :)

Today I would like to show you Take the Stage. Wonderful lacquer metallic finish and copper-colored. Take the Stage has in itself a glass flecked particles, which are wonderful way to give it shine. And that is another collection of Burlesque lacquer can not miss this film :) HERE


Zanim przejdę do tematu postu to przywitam się z Wami po moich wakacjach :) Byłam w słonecznej Turcji i wróciłam dosłownie dzisiaj :D Tydzień opalania i leżenia brzuchem do góry :) bosko :P

Ponad to dzisiaj byłam targach Beauty Forum & Spa. Gdzie spotkałam polskich dystrybutorów takich marek jak Orly, China Glaze, OPI czy Zoya :) Mam dla Was niespodziankę, ale wszystko w swoim czasie :)

Dzisiaj pragnę Wam pokazać Take the Stage. Cudowny lakier o wykończeniu typu metalic w kolorze miedzi. Take the Stage ma w sobie też glass fleckowe drobinki, które w cudny sposób dodają mu blasku. A że to kolejny lakier z kolekcji Burlesque to nie może zabraknąć filmiku :) TUTAJ



3 coats | 3 warstwy

8 komentarzy:

  1. Wreszcie jesteś! :D Super, że wypoczęłaś ;))
    Lakier idealny na jesień, no i ach, ta Burleska...:>
    Nie mogę się doczekać tej niespodzianki ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy kolor.. Taki jesienny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolorek : Ciesze sie,że wakacje Ci sie udały i zazdroszcze Ci Turcji, tego słońca, bo ja byłam w deszczowej Szkocji a po owrocie, olska też była deszczowa.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj z powrotem :D
    Śliczna "miedzianka" :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Welcome back! :o) Ja się do zachwytów nie dołączę, zupełnie nie moja bajka ta miedź...

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę i wczasów i targów;) Chociaż sama pewnie gdybym na taką "imprezę" trafiła to bym chyba całkowicie zbankrutowała:D

    OdpowiedzUsuń
  7. I LOVE Take The Stage! I wore it once and I didn't want to take it off.... been too busy with other colors to try it again... I should probably change that lol. nice swatches! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Brakowało mi Twoich recenzji :) a lakier cudny, jak zwykle!

    OdpowiedzUsuń

Thank you for all the comments. I always read them all and if it is possible I will answer :D I'll answer any questions.

Please, do not post comments with blogs addresses. These types of comments will be removed.


Dziękuję za komentarze. Zawsze wszystkie czytam i w miarę możliwości będę na nie odpowiadać :D Na pewno odpowiem na wszelkie pytania.

Bardzo proszę o nie umieszczanie komentarzy z adresami blogów. Tego typu komentarze będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...