niedziela, 18 września 2011

OPI, Burlesque 2010, Ali's Big Break

Burlesque Collection is rich in glass fleckowe finish. Ali's Big Break is a wonderful red color and is filled with red and pink particles. Marvel :) It imposed a very pleasant and had the nail color that attracted attention. Beautiful red. For those who have not yet realized the same film, I have another argument:) HERE

Kolekcja Burlesque obfituje w glass fleckowe wykończenia. Ali's Big Break ma cudowny czerwony kolor i wypełniony jest czerwonymi i różowymi drobinkami. Cudo :) Nakładał się bardzo przyjemnie i paznokcie miały taki kolor, że przykuwały uwagę. Piękna czerwień. Dla tych, których jeszcze nie przekonałam do samego filmu, mam kolejny argument :) TUTAJ



 2 coats + base + top | 2 warstwy + baza + top

7 komentarzy:

  1. Śliczny, wygląda trochę, jak galaretka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawde podoba mi sie ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, ten dużo lepszy ;o) Lubię takie nieoczywiste czerwienie :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Już przy drugim lakierze z tej serii skusiłam się i obejrzałam film XD
    Piękny lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  5. @hatsu-hinoiri, ja się zakochałam w tym filmie :) mam nadzieję, że Tobie też się podobał :D

    OdpowiedzUsuń

Thank you for all the comments. I always read them all and if it is possible I will answer :D I'll answer any questions.

Please, do not post comments with blogs addresses. These types of comments will be removed.


Dziękuję za komentarze. Zawsze wszystkie czytam i w miarę możliwości będę na nie odpowiadać :D Na pewno odpowiem na wszelkie pytania.

Bardzo proszę o nie umieszczanie komentarzy z adresami blogów. Tego typu komentarze będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...