wtorek, 27 września 2011

China Glaze, Let It Snow 2011, Glittering Garland

Beautiful green with particles. I'll tell you that this polish surprised me. It is lovely. Super overlap. Was drying in the standard, without any craziness. Lacquer definitely worth recommending. 
Przepiękna zieleń z drobinkami. Powiem Wam, że aż mnie zaskoczył ten lakier. Jest prześliczny. Nakładał się super. Wysychał w normie, bez żadnych szaleństw. Lakier zdecydowanie godny polecenia.



3 coats + base | 3 warstwy + baza

This product was made ​​available to me for review by the Beauty - Flo company.
Ten produkt został mi udostępniony do recenzji przez firmę Beauty - Flo.

11 komentarzy:

Thank you for all the comments. I always read them all and if it is possible I will answer :D I'll answer any questions.

Please, do not post comments with blogs addresses. These types of comments will be removed.


Dziękuję za komentarze. Zawsze wszystkie czytam i w miarę możliwości będę na nie odpowiadać :D Na pewno odpowiem na wszelkie pytania.

Bardzo proszę o nie umieszczanie komentarzy z adresami blogów. Tego typu komentarze będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...