niedziela, 10 kwietnia 2011

So I am... No i jestem...

So I'm... Everything started with my mom :D She bought our first lacquer to our collection and then everything has gone smoothly. She urged me to paint and then to take pictures and finally to set up this blog. I was not sure about this idea but I hope that I can handle it :D I hope that everyone will be satisfied in my company. :D

No więc jestem... A wszystko zaczęło się do mojej mamy:D To ona kupiła pierwszy lakier do naszej kolekcji a potem poszło już gładko. Namawiała mnie do malowania potem do robienia zdjęć a w końcu do założenia tego bloga. Nie byłam przekonana do tego pomysłu ale liczę na to, że dam sobie radę:D Mam nadzieję, że wszystkim będzie miło w moim towarzystwie. :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Thank you for all the comments. I always read them all and if it is possible I will answer :D I'll answer any questions.

Please, do not post comments with blogs addresses. These types of comments will be removed.


Dziękuję za komentarze. Zawsze wszystkie czytam i w miarę możliwości będę na nie odpowiadać :D Na pewno odpowiem na wszelkie pytania.

Bardzo proszę o nie umieszczanie komentarzy z adresami blogów. Tego typu komentarze będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...