niedziela, 17 kwietnia 2011

China Glaze, White Cap

This is the last nail polish from the Anchors Away collection 2011, which I want to present. This is an interesting lacquer. It is white and transparent with gold shimmer'em. I use it for all the other lacquers, which are usually cremes. I do this to refresh the manicure. White Cap makes each polish brighter, and adds shimmer :D Nice way to quickly change.

To już ostatni lakier z kolekcji Anchors Away 2011, który chcę zaprezentować. Jest to ciekawy lakier. Jest biały i prześwitujący z złotym shimmer'em. Używam go na zawsze na inny lakier zazwyczaj na creme. Robię to po to aby odświeżyć manicure. White Cap powoduje, że każdy lakier robi się jaśniejszy no i dodaje shimmer:D Fajny sposób na szybką zmianę.



2 warstwy Below Deck + White Cap + baza
2 coats of Below Deck + White Cap + base coat

2 komentarze:

  1. Ja mój puściłam w świat - jakoś nie mogliśmy się dogadać. Co nie zmienia faktu, że na zdjęciach mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mój blog został rozdziewczony:D pierwszy komentarz:D i jak bardzo cieszy, dziękuję:D

    OdpowiedzUsuń

Thank you for all the comments. I always read them all and if it is possible I will answer :D I'll answer any questions.

Please, do not post comments with blogs addresses. These types of comments will be removed.


Dziękuję za komentarze. Zawsze wszystkie czytam i w miarę możliwości będę na nie odpowiadać :D Na pewno odpowiem na wszelkie pytania.

Bardzo proszę o nie umieszczanie komentarzy z adresami blogów. Tego typu komentarze będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...