wtorek, 26 kwietnia 2011

Essence, Mellow Yellow

This is definitely my favorite of the new lacquer :D Chick yellow :D, or such sunshine :D veeery positive color. He immediately reminds me of the holiday. Impose it better than others what surprised me but two coats are not enough to get the intense color. I had to put three to avoid clearances. I'm satisfied :P Great color.

To zdecydowanie mój faworyt z nowości :D Kurczakowy żółty :D albo takie słoneczko :D baaardzo pozytywny kolor. Od razu kojarzy mi się z wakacjami. Nakładało się go lepiej od pozostałych co miło mnie zaskoczyło ale dwie warstwy nie wystarczą aby uzyskać intensywny kolor. Musiałam nałożyć trzy aby nie paznokieć nie prześwitywał. Jestem zadowolona :P Świetny kolor.


światło dzienne, 3 warstwy
day light, 3 coats

4 komentarze:

  1. Bardzo ładny :) Szkoda, że takie cytrynowe żółcie podobają mi się tylko na paznokciach u innych, u mnie już nie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie pięknie wyglądał przy opalonych dłoniach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to mój pierwszy żółty:D kiedyś bym w życiu nie pomyślała, że żółty mi się spodoba... to kolejny objaw lakieromani :P a kolor bardzo pozytywny

    OdpowiedzUsuń

Thank you for all the comments. I always read them all and if it is possible I will answer :D I'll answer any questions.

Please, do not post comments with blogs addresses. These types of comments will be removed.


Dziękuję za komentarze. Zawsze wszystkie czytam i w miarę możliwości będę na nie odpowiadać :D Na pewno odpowiem na wszelkie pytania.

Bardzo proszę o nie umieszczanie komentarzy z adresami blogów. Tego typu komentarze będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...