niedziela, 3 lipca 2011

Orly, Golden Maharaja

Golden Maharaja is from the Gems collection. This is by far the most beautiful brown lacquer what I saw. It contains a golden shimmer. It sparkles in the sun. The consistency is perfect which is very easy to impose. Two layers are covering.

Golden Maharaja jest z kolekcji Gems. To jak do tej pory najpiękniejszy brązowy lakier jaki widziałam. Ma w sobie złoty shimmer. Pięknie błyszczy w słońcu.  Konsystencja jest idealna co bardzo ułatwia nakładanie.  Dwie warstwy są kryjące. 


day light, 3 coats + base
światło dzienne, 3 warstwy + baza

8 komentarzy:

  1. śliczny. shimmer dodaje mu magii, mniam. kojarzy mi się z cieplutką muffinką :>

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny jest!! shimmer... kocham takie wykończenie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany, jakie cudo! Tak pięknego brązu jeszcze nie widziałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, ten shimmer jest powalający! *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. @Enamel, ciepła muffina :D ach... nie możesz pisać takich rzeczy! tu się dieta zaczyna! :P

    @antii, @jjjustii, dziękuję :)

    @guinessi, ja chyba kocham każde wykończenie :P

    @Kathy, dopadłam go na wyprzedaży orly :D i tego zakupu wcale nie żałuję :)

    @Paramore, nawet nie wiesz jak się cieszyłam gdy zobaczyłam, że na zdjęciu uchwyciłam ten shimmer :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam jeszcze jednego Twinsa ale jeszcze nim nie malowałam wiec nie wiem jak się będzie spisywał.Nie przepadam za brązami ale ten zwraca moją uwagę.

    OdpowiedzUsuń

Thank you for all the comments. I always read them all and if it is possible I will answer :D I'll answer any questions.

Please, do not post comments with blogs addresses. These types of comments will be removed.


Dziękuję za komentarze. Zawsze wszystkie czytam i w miarę możliwości będę na nie odpowiadać :D Na pewno odpowiem na wszelkie pytania.

Bardzo proszę o nie umieszczanie komentarzy z adresami blogów. Tego typu komentarze będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...