sobota, 23 lipca 2011

Deborah Lippmann, Ruby Red Slippers

In the case of the black lacquer base is even more jelly than in Bad Romance. It is more translucent. And there are red hexagons and red glitter. As a base lacquer I used Liquid Leather. Glitters from Lippmann always attract the eye, you should have at least one in your collection :)

W przypadku tego lakieru czarna baza jest jeszcze bardziej jelly niż w Bad romance. Jest bardziej prześwitujący. A pływają w nim czerwone sześciokąty i czerwony brokat. Jako lakieru bazowego użyłam Liquid Leather. Glittery od Lippmanna zawsze przyciągają wzrok, warto mieć chociaż jeden w swojej kolekcji :)


day light, 2 coats + base lacquer + base + top
światło dzienne, 2 warstwy + lakier bazowy + baza + top

7 komentarzy:

  1. a gdzie można dostać taki glitter i w jakiej cenie? jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo magnetyczne pazurki, super.

    OdpowiedzUsuń
  3. no niestety w Polsce stacjonarnie ich nie ma :( ja mój kupiłam na e-bayu od Amerykańskiego sprzedawcy :P a kosztuje ok 50 zł. już w przeliczeniu :P no i koszty wysyłki... Dlatego odpłaca się zamówić więcej :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Cena odstrasza jak dla mnie, ale efekt powalający! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie czegoś takiego mi w kolekcji brakuje. Szkoda, że w Polsce takich śliczności nie dają -_-"

    OdpowiedzUsuń

Thank you for all the comments. I always read them all and if it is possible I will answer :D I'll answer any questions.

Please, do not post comments with blogs addresses. These types of comments will be removed.


Dziękuję za komentarze. Zawsze wszystkie czytam i w miarę możliwości będę na nie odpowiadać :D Na pewno odpowiem na wszelkie pytania.

Bardzo proszę o nie umieszczanie komentarzy z adresami blogów. Tego typu komentarze będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...