czwartek, 30 czerwca 2011

TAG: Jak mieszkają moje kosmetyki

Ja zostałam otagowana przez jjjustii, ślicznie dziękuję :D

Zabawa jest dosyć śmieszna :) a o to jej zasady:
Pokaż na zdjęciach jak przechowujesz swoje produkty do pielęgnacji, makijażu, lakiery i perfumy - nie ma w tym zakresie żadnych ograniczeń. Wprowadź wirtualnie czytelniczki do wszystkich zakamarków, w których zamieszkują Twoje kosmetyki - do łazienki, toaletki, a może nawet lodówki.
Przekaż taga 10 kolejnym blogerkom i napisz kto przekazał go Tobie.
Poinformuj osobę, która Cię otagowała o Twojej odpowiedzi na ten tag - na przykład w komentarzu pod jej najnowszą notką. 

Dzisiaj chciałabym zaprosić was do serca domu a mianowicie do kuchni :) i nie... moje lakiery nie mieszkają w lodówce :P Mają swoją szafkę :) gdy schylam się po nie to wygląda tak :P 


Dwa niebieskie pudełka z przodu to tak zwana część techniczna. Znajdują się tam wszystkie pilniczki, bazy, topy i inne.


Potem można zobaczyć to co wszystkie lakieromaniaczki interesuje najbardziej :) 

A mianowicie dwa pudełka zakupione w Ikei, wypełnione po brzegi lakierami :) Cóż... Trzeba będzie kupić jeszcze jedno albo dwa :P

I jeszcze 10 bloggerek, którym zapraszam do zabawy :) (kolejność jest przypadkowa)
1. Orlica
2. Siulka
3. Paramore
4. maus
5. Piękności dnia
6. farfallebelle
7. Antii
8. guinessi
9. sabbatha
10. Nola

13 komentarzy:

  1. Piękna kolekcja, zazdroszczę! :D Dzięki za tag :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj niejedna zazdrości, zbiór robi wrażenie:) Super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do Twojej odpowiedzi do lakieru Orly.Tak jest ta strona ale nie rozumiem całej procedury z rejestracją co do firmy i peselu.Przeraża mnie to i zasmuca.
    Świetna kolekcja sama szukam jakiś pojemników do lakierów i znalazłam pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  4. @Paramore, ja jestem ciekawa Twojej kolekcji :)

    @jjjustii, dziekuję :)

    @Carolajna, co do rejestracji firm to niestety nie wiem jak to działa ale można się zarejestrować jako osoba prywatna a to jest akurat proste :D

    OdpowiedzUsuń
  5. myślałam, że ja mam tego dużo, ale ile TY masz:O
    wstyd mi pokazywać :D

    dziękuje :*

    OdpowiedzUsuń
  6. @antiii, to nasze wspólne dzieło razem z mamą :D więc biorąc pod uwagę, że jest nas dwie to w sumie nie jest tego aż tak dużo :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Madzik - wydaje mi się że i tak 3/4 to Twoje lakiery :D
    może niedługo zrobię zdjęcia i będzie TAG

    OdpowiedzUsuń
  8. @antiii, muszę Cię rozczarować :D to moja mama jest głównym zbieraczem mi pozwala zdjęcia robić i czeka na każdy wpis na blogu :) i w dodatku mnie pogania z robieniem swatchy :) więc 4/5 kolekcji jest mamy :P chociaż nie przeczę mam na to maleńki wpływ :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę kolekcji. Cudowna:D I zazdroszczę mamy;) Ja przed moją muszę moje lakiery ukrywać, bo inaczej oberwałoby mi się za "bezmyślne trwonienie pieniędzy";) Dziękuję też za otagowanie. Muszę się zebrać, żeby w końcu tego taga zrobić;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne te pudelka, musze sie zastanowic nad przeprowadzka mojej kolekcji w podobne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. @bibula, cóż... wstyd się przyznać ale dalej kupuję lakiery :D

    @farfallebelle, taka mama to skarb :D razem wpadłyśmy po uszy w lakiery szał :) a tag jest fajny :) pozwala na przeczytanie czegoś bardziej prywatnego o bloggerkach :)

    @Miss Aggie, pudełka są świetne, są zrobione z grubego plastiku więc nic się nie krzywi no i mają uchwyt co ułatwia przenoszenie :)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for all the comments. I always read them all and if it is possible I will answer :D I'll answer any questions.

Please, do not post comments with blogs addresses. These types of comments will be removed.


Dziękuję za komentarze. Zawsze wszystkie czytam i w miarę możliwości będę na nie odpowiadać :D Na pewno odpowiem na wszelkie pytania.

Bardzo proszę o nie umieszczanie komentarzy z adresami blogów. Tego typu komentarze będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...