piątek, 24 czerwca 2011

Essie, Your Hut or Mine

For a long time I wanted to have an application that translates a whole page into different languages. For a long time I could not do that. But in the end I achieved success and victory :D On the right side at the top of is a translator. I encourage you to use it :)

Od dawna chciałam mieć aplikację, która tłumaczy całą stronę na różne języki. Długo nie umiałam tego zrobić. Ale w końcu osiągnęłam sukces i jest zwycięstwo :D Po prawej stronie na samej górze jest translator. Zachęcam do używania go :)
 
Dzisiaj post z serii spełniam życzenia :D Na prośbę Paramore przedstawiam nowego Essie z kolekcji Resort 2011. Spokojny, trochę ciemniejszy róż z różowym shimmerem. Bardzo delikatny kolor, który będzie zawsze do wszystkiego pasował. Bardzo praktyczny kolor. Ma trochę lejącą się konsystencję co momentami utrudnia aplikację. Ale i tak nakładał się całkiem dobrze. Przy długich paznokciach zdecydowanie potrzeba trzech warstw ale na krótszych wystarczą dwie :D


 światło dzienne, 3 warstwy

w słońcu, 3 warstwy

Ostatnio spotkałam się bardzo nieprzyjemnym incydentem. Ktoś ukradł moje zdjęcie (bo jak można inaczej nazwać skopiowanie mojego zdjęcia, usunięcie adresu bloga i podpisanie tego zdjęcia swoim nickiem?). Dlatego postanowiłam bardziej skrupulatnie podpisywać moje zdjęcia. Mam nadzieję, że nie przeszkadza Wam to za bardzo w odbiorze. Jeśli macie jakieś sugestie, które mogłyby mi pomóc to piszcie :D

4 komentarze:

  1. Aaaa, dziękuję, dziękuję, dziękuję! ;D
    Śliczny jest, podoba mi się, mimo, że inaczej go sobie wyobrażałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest piękny, uwielbiam taką tonację! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. @Paramore, ja też myślałam, że będzie bardziej "żywy"

    @Kathy, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spokojny i delikatny kolor, fajny :) Shimmer śliczny.

    OdpowiedzUsuń

Thank you for all the comments. I always read them all and if it is possible I will answer :D I'll answer any questions.

Please, do not post comments with blogs addresses. These types of comments will be removed.


Dziękuję za komentarze. Zawsze wszystkie czytam i w miarę możliwości będę na nie odpowiadać :D Na pewno odpowiem na wszelkie pytania.

Bardzo proszę o nie umieszczanie komentarzy z adresami blogów. Tego typu komentarze będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...