sobota, 25 czerwca 2011

Make Up Store, Kristel

Dzisiaj przedstawiam szalony pomarańcz od Make Up Store. Co się ze mną porobiło... Zawsze mówiłam, że gdy polubię pomarańczowe to już zupełnie zachorowałam na lakiery. I no cóż... Zdecydowanie LUBIĘ POMARAŃCZE!!! A w szczególności takie :D Lakier ma kremowe wykończenie i nakładał się super :D Szybko schnie i jest fantastyczny na lato. Taki pełen energii :D W rzeczywistości kolor jest bardziej żywy niż na zdjęciu.

światło dzienne, 2 warstwy + baza

Jeszcze tylko dzisiaj i jutro można głosować na prace w konkursie u Sabbath. Serdecznie zachęcam do głosowania :D TUTAJ

8 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o pomarańczowe lakiery, to miałam tak samo... Cóż, wpadłam jak śliwka w kompot! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że do każdego koloru można się przyzwyczaić ;) Też noszę teraz dużo lakierów, na które wcześniej nawet bym nie spojrzała. Aczkolwiek pomarańczowego jeszcze nie mam żadnego :D Jeszcze...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorek super :) Dokładnie taki letni :)
    Zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne to Ty masz paznokcie, i jakbyś błotem je umazała to też by było bosko ;D a lakier - fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne paznokcie, w każdym kolorze wyglądają idealnie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. @jjjustii, dziękuję:)
    @Paramore, ja juz chyba nie mam koloru w którym nie chodzę :P
    @Nola, i pomarańczowy Ci się pewnie trafi ;)
    @Syśka, dziękuję :D
    @guinessi, obiecuję pokazać jeszcze dużo odsłon moich paznokci ale do błota mnie nie ciągnie ;P no chyba, że w ramach kuracji błotnej ;P
    @antiii, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ideał<3 paznokcie masz cudowne

    OdpowiedzUsuń

Thank you for all the comments. I always read them all and if it is possible I will answer :D I'll answer any questions.

Please, do not post comments with blogs addresses. These types of comments will be removed.


Dziękuję za komentarze. Zawsze wszystkie czytam i w miarę możliwości będę na nie odpowiadać :D Na pewno odpowiem na wszelkie pytania.

Bardzo proszę o nie umieszczanie komentarzy z adresami blogów. Tego typu komentarze będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...