środa, 13 marca 2013

OPI, Nicki Minaj 2012, Metallic 4 Life

Metallic 4 Life to fantastyczny brokat, który czarnej bazie dodaje pazura. Nakładał się super, nie sprawił mi absolutnie żadnych nieciekawych niespodzianek. W czarnej, żelkowej bazie zatopione są srebrne sześciokąty w dwóch rozmiarach oraz również srebrne, maleńkie kwadraty.
Lakier jest zdecydowanie godny polecania, sprawdzi się na jakieś fajne wyjście.


 2 coats + 2 coats of Johanna + base + top | 2 warstwy + 2 warstwy Johanna + baza + top

12 komentarzy:

  1. naprawdę genialny brokacik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziwne, ale nie przemawia do mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się, ale nie porywa mojego serducha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy, ale nie powalił mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. jakoś mnie nie uwiódł, choć- nie powiem- jest nietypowy.

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny, szkoda ,że brokat nie jest holograficzny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. na sylwestra jak znalazł :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś za dużo mi tych drobinek. Może właśnie na sylwka...

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś otagowana: http://kkamilaa.blogspot.com/2013/03/tag-liebster-awards.html :)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for all the comments. I always read them all and if it is possible I will answer :D I'll answer any questions.

Please, do not post comments with blogs addresses. These types of comments will be removed.


Dziękuję za komentarze. Zawsze wszystkie czytam i w miarę możliwości będę na nie odpowiadać :D Na pewno odpowiem na wszelkie pytania.

Bardzo proszę o nie umieszczanie komentarzy z adresami blogów. Tego typu komentarze będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...