wtorek, 19 marca 2013

Nail Art, Green Stripes

Oto moje ostatnie dzieło :) Nie ukrywam, że jestem z niego dumna. Wykonałam to zdobienie przy pomocy paseczków od Born Pretty Store. Paseczki są fajne, chociaż momentami trochę kiepsko się odklejają od rolki, ale do paznokcia przyklejają się bardzo ładnie i też prosto można je odkleić w razie takiej potrzeby. Mam nadzieję, że Wam też się podoba :)

Source



Użyte lakiery:



Availability | Dostępność: HERE | TUTAJ

This product was made ​​available to me for review by the Born Pretty company.
 
Ten produkt został mi udostępniony do recenzji przez firmę Born Pretty.

25 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zdobienie :)
    Przydałyby mi się takie paseczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie połączenie. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podoba. Muszę kupić taką taśmę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wyszło naprawdę świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest co najmniej super świetne!

    OdpowiedzUsuń
  6. no genialnie!!! muszę sama zaopatrzyć się w taka taśmę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Haaaa! Kupiłam tasiemki na BF :P

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi się podoba :D muszę sobie gdzie zakupić te tasiemki !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również bardzo bym chciała takie tasiemki :) Musze się rozejrzeć, bo widzę, że świetne rzeczy można wyczarować. Zdobienie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  10. to teraz rób tutka, bo niby się domyślam co i jak, ale chciałabym zobaczyć, czy dobrze kombinuję ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noooo dobra, jak się zmobilizuję to zrobię. :)

      Usuń
  11. Super, bardzo mi się podoba. Noszę się z zamiarem kupienia tasiemek już dłuuugi czas i ciągle tego nie zrobiłam.

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny efekt, tylko te tasiemki są trudno dostepne. :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podobają, mogę się kiedyś zainspirować?

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja mam pytanie: tasiemka służy to zrobienia wzoru i zostawia się ją na paznokciach czy pomaga w probieniu prostych kresek i odkleja sie ją ? :) Bo zdziwiły mnie różne kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym zdobieniu posłużyła mi do zrobienia równych pasków. Ale można też ją stosować jako element zdobienia :)

      Usuń
  15. Uwielbiam takie delikatne zdobienia! I ta precyzja :D

    OdpowiedzUsuń
  16. kolory są cudne!
    ja też czekam na tutka!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe zdobienie i proste do wykonania, muszę upolować gdzieś te paseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pomysłowy wzór, taki trochę militarny. Ale może to przez te kolory :)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for all the comments. I always read them all and if it is possible I will answer :D I'll answer any questions.

Please, do not post comments with blogs addresses. These types of comments will be removed.


Dziękuję za komentarze. Zawsze wszystkie czytam i w miarę możliwości będę na nie odpowiadać :D Na pewno odpowiem na wszelkie pytania.

Bardzo proszę o nie umieszczanie komentarzy z adresami blogów. Tego typu komentarze będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...