środa, 4 grudnia 2013

Sensique, Art. Nail 2013, #319

Aby zachęć Was do zgłaszania się do konkursu chciałam Wam pokazać jeden z lakierów, który można wygrać. Dla mnie też znalazło się coś w nowej kolekcji Sensique. Ja dla siebie wybrałam dwa lakiery 319 i 321. #319 ma bezbarwną bazę, cienki pędzelek i mnóstwo drobinek. Ten lakier charakteryzuje się czarnymi i srebrnymi kwadratami, które są matowe oraz holograficznymi paseczkami. Jeżeli Wam się podoba i chcecie go mieć, to koniecznie zgłoście się do konkursu :)



 1 coats + 2 coats La Femme, 17 + base + top | 1 warstwa + 2 warstwy La Femme, 17 + baza + top


KONKURS!!! Tylko nie przegapcie :)
http://happynailsbymada.blogspot.com/2013/11/konkurs-wygraj-swoj-nail-art.html

12 komentarzy:

  1. Świetny! Czarno-białe topy są super!

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczny, już zgłaszam się do konkursu bo chciałabym takie cudo mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny mani na świetnych paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczny - uwielbiam lakiery - dobrze o nim wiedziec - bedzie mój :)
    wiem, że nikt nie lubi zostawiania linków do siebie, ale u mnie od dzisiaj jest fajny Mikołajkowy konkurs z super nagrodą - może masz ochotę zaglądnąć :) mybeautyjoy.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy on nie jest czasem podobny trochę do "mojego" biało czarnego glitteru z Hean?? Tak mi się coś wydaje :) Tylko ten mój nie ma kolorowych paseczków, a w tym kilka widzę..

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej :) Sorry, że tak ni z gruszki, ni z pietruszki ale słyszałaś coś o vinyluxach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety muszę stwierdzić, ze nie słyszałam :P

      Usuń
    2. Hmm no to muszę zrobić reaserch. To jest ten sam producent co ma Szilaki (nie pamietam jak to sie pisze) i to jest niby lakier który się utwardza światłem dziennym i trzyma przez tydzien

      Usuń
    3. ooo. ciekawe, będę musiała o tym poczytać :)

      Usuń

Thank you for all the comments. I always read them all and if it is possible I will answer :D I'll answer any questions.

Please, do not post comments with blogs addresses. These types of comments will be removed.


Dziękuję za komentarze. Zawsze wszystkie czytam i w miarę możliwości będę na nie odpowiadać :D Na pewno odpowiem na wszelkie pytania.

Bardzo proszę o nie umieszczanie komentarzy z adresami blogów. Tego typu komentarze będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...