poniedziałek, 30 grudnia 2013

Nail Art, Sylwester

Tak, tak mi jak zwykle świecidełka w głowie. Ale tym razem wyszło mi coś mega błyszczącego. Nakleiłam na paznokcie małe, srebrne plasterki miodu. Na początku chciałam tak zrobić tylko dwa serdeczne paznokcie ale tak mi się spodobał efekt, że zrobiłam tak wszystkie paznkocie z myślą o zabawie na sylwestra :)
Jestem ciekawa czy Wam się podoba.
Życzę udanej zabawy na Sylwestra i szczęśliwego Nowego Roku :)

ps. Zalecane dla osób o mocnych nerwach, przed użyciem skonsultować się z lekarzem (farmaceuta tutaj nie pomoże) w razie wystąpienia skutków ubocznych - nerwicy - zalecane jest wyciszenie się i kontynuowanie pracy :)

11 komentarzy:

  1. genialne, idealne na sylwestra. Tylko kto nakleiłby mi tyle plasterków? Bo pewnie dwa palce i moja cierpliwość skończyłaby się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może się znajdzie taki ktoś, kto zaoferuje swoją pomoc ;P

      Usuń
  2. o tak, piękne mi się bardzo podobają :))))

    Szczęśliwego Nowego Roku :*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      to był mój pierwszy i jak podejrzewam ostatni raz :P

      Usuń
  3. ale się napracowałaś *.* efekt przecudny ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Za mną też chodził tego typu mani na sylwka, ale bałam się że nie wytrzyma i ostatecznie odpuściłam.. Kiedyś na pewno spróbuję, bo efekt mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow!! Genialne mani :) W tym roku jednak zostanę przy ozdobieniu jednego paznokcia, może za rok ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne! Cudne! I takie bling bling =)
    Chociaż mi chyba zabrakłoby cierpliwości na takie mani :P

    OdpowiedzUsuń

Thank you for all the comments. I always read them all and if it is possible I will answer :D I'll answer any questions.

Please, do not post comments with blogs addresses. These types of comments will be removed.


Dziękuję za komentarze. Zawsze wszystkie czytam i w miarę możliwości będę na nie odpowiadać :D Na pewno odpowiem na wszelkie pytania.

Bardzo proszę o nie umieszczanie komentarzy z adresami blogów. Tego typu komentarze będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...