piątek, 20 grudnia 2013

Golden Rose, 3D Glaze 2013, #12

Cóż, piszę dopiero teraz bo moja stara klawiatura posłuszeństwa mi odmówiła i niestety ale dopiero dziś dostałam nową :) Mój Luby się poświęcił i zainwestował we mnie ;P

Ale wracając do tematu -> Golden Rose i jego nowe topy, otóż przedstawiam kolejny o numerze #12. To taki mały czerwony świąteczny chochlik. Na czerwonym wygląda uroczo ale myślę, ze na kilku innych odciekach też będzie się prezentował ślicznie.
Drobny brokat i holograficzne sześciokąty są zatopione w mało kryjącej bazie o delikatnym czerwonym zabarwieniu. Jak Wam się podoba?
A poza tym czujecie Święta czy jeszcze nie? A może już dosyć macie? Ja tym roku to doczekać się nie mogę :)


 1 coat + 2 coats of La Femme, #16 + base + top | 1 warstwa + 2 warstwy La Femme, #16 + baza + top

Availability | Dostępność: HERE | TUTAJ

This product was made ​​available to me for review by the Golden Rose company. 
Ten produkt został mi udostępniony do recenzji przez firmę Golden Rose.

10 komentarzy:

  1. Ładny, ja bym chyba dołożyła jeszcze jedną warstwę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie dobrałaś bazę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bym dołożyła jeszcze ze 4 warstwy :D ale śliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to jakoś nie wpadłam na to aby więcej warstw położyć, tak mi się spodobał przy jednej, że już tak zostało :)

      Usuń
  4. bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny daje efekt na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sympatyczny, ale nie dość oryginalny jak dla mnie..

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny efekt daje :) rozświetla każdy lakier

    OdpowiedzUsuń

Thank you for all the comments. I always read them all and if it is possible I will answer :D I'll answer any questions.

Please, do not post comments with blogs addresses. These types of comments will be removed.


Dziękuję za komentarze. Zawsze wszystkie czytam i w miarę możliwości będę na nie odpowiadać :D Na pewno odpowiem na wszelkie pytania.

Bardzo proszę o nie umieszczanie komentarzy z adresami blogów. Tego typu komentarze będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...