poniedziałek, 11 listopada 2013

Zoya, Sunshine

Piaskowe Zoye moim zdaniem wymiatają. Sunshine jest to dla mnie idealny piasek. Ma fajny głęboki granatowy kolor w którym jak na rozgwieżdżonym niebie świecą małe punkciki. W zasadzie dałoby radę położyć jedną warstwę. A najbardziej byłam w szoku, gdy chodziłam z nim na paznokciach cały tydzień.

A poza tym chciałam się z Wami podzielić moim wrażeniami z urodzin Eski Rock. Nie wiem, kto z Was słucha i czy ktoś był na tych urodzinach w warszawskiej Stodole, ale było super. I już stwierdziliśmy z moim Lubym, że za rok tez będziemy polować na bilety. Umilę Wam dzień, kilkoma utworami zasłyszanymi podczas koncertu :)



 2 coats | 2 warstwy

 

 

 

11 komentarzy:

  1. ojej jaki piękny ten lakier

    OdpowiedzUsuń
  2. mam go, mam! chodzi jeszcze za mną Tomoko :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tomoko to piękny brat. Chociaż moim ulubieńcem jest Sunshine :)

      Usuń
  3. Patrząc na buteleczkę myślałam, że będzie troszkę inaczej wyglądał, ale mimo to na paznokciach bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjnie wygląda <3 ;))))

    // klikniesz na moim blogu w baner Aupie? To dla mnie ważne <3
    nierealniie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow jest piękny !!! Marzę o jakimś lakierze Zoya.

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny piasek :D aż bym go chciała :P

    OdpowiedzUsuń

Thank you for all the comments. I always read them all and if it is possible I will answer :D I'll answer any questions.

Please, do not post comments with blogs addresses. These types of comments will be removed.


Dziękuję za komentarze. Zawsze wszystkie czytam i w miarę możliwości będę na nie odpowiadać :D Na pewno odpowiem na wszelkie pytania.

Bardzo proszę o nie umieszczanie komentarzy z adresami blogów. Tego typu komentarze będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...