sobota, 20 października 2012

Misa, Wander Lush 2012, Taking Chances

Witam Was :) Mam nadzieję, że sobota mija Wam przytulnie i każdemu tak jak lubi :) Ja na przykład w końcu się wyspałam :) Mam na to szansę raz na dwa tygodnie a dzisiaj to spałam jak zaklęta :)
Dzisiaj chciałam Wam pokazać mocno jesienny kolor z kolekcji Wander Lush od Misa. Cała jesienna kolekcja jest śliczna i ma do zaoferowania każdemu coś ładnego. Taking Chances to pomarańczowy lakier z drobinkami typu glass fleced. Całość ślicznie mieni się w jesiennym słońcu. Trochę w kolorze kojarzy mi się z dynią :) A Wam z czym się kojarzy? I jak spędzacie sobotę?



 2 coats + base | 2 warstwy + baza

6 komentarzy:

  1. świetny kolor,uwielbiam lakiery z takim wykończeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie jak dynia. Ale kolor śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm całkiem przyjemny jesienny kolorek

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba pierwsza Misa, na której widok powiedziałam: "musi być moja" ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny. Jakim aparatem robisz zdjęcia? jestem pod wrażeniem. Widać każdą malutką drobinkę :)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for all the comments. I always read them all and if it is possible I will answer :D I'll answer any questions.

Please, do not post comments with blogs addresses. These types of comments will be removed.


Dziękuję za komentarze. Zawsze wszystkie czytam i w miarę możliwości będę na nie odpowiadać :D Na pewno odpowiem na wszelkie pytania.

Bardzo proszę o nie umieszczanie komentarzy z adresami blogów. Tego typu komentarze będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...