sobota, 25 lutego 2012

Targi Salon Wiosna 2012

I'm sorry but today only in Polish :D

Dzisiaj byłam na Targach Salon Wiosna 2012. :) Dłuuugo na nie czekałam. Z całą długa listą w końcu się doczekałam. I nie skłamię jeśli powiem, że czułam się jak dziecko w sklepie z zabawkami. Mam dla Was kilka zdjęć.


Nail Tek:

 Essie:


 Misa (tutaj zatrzymałam się przez Antii:

 A tu trafiłam na Anny. Nie wyszłam z pustymi rękami. Ale o tym innym razem :P

 Tak prezentowała się Zoya:



A tutaj China Glaze:



No i OPI, do którego stałam w kolejce :/ No cóż tak czasem bywa...

Jutro jest drugi dzień targów. Więc kto może niech jedzie :D Większość firm przygotowała obniżki i różnego rodzaju promocje na targi. :D

19 komentarzy:

  1. prawdziwy raj :)))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile ja bym dała, żeby tak Zoyę móc wymacać i dokładnie obejrzeć :> No i kolorowe Nail Teki, ach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się w sumie cieszę, że nie poszłam. Myślę, że kupiłabym stanowczo za dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O mamuniu *.*
    Może to i lepiej, że u mnie takich targów nie ma, lepiej dla mojego portfela :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah, no i pokaż nam, co upolowałaś oczywiście :D

      Usuń
  5. chyba bym zbankrutowała na takich targach :D aczkolwiek chętnie bym się wybrała ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeju, jeju! siódme niebo! ^.^

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo jeju! raj dla lakieroholiczek!!

    OdpowiedzUsuń
  8. od której są targi? ktoś wie? nie chce za wcześnie polecieć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w myśl harmonogramu zaczyna się o 10.20 :) Napisz co udało Ci się kupić :D

      Usuń
  9. pokaż co kupiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dorzuciłam nowe zdjęcia do kolekcji:) Obiecuję oswatchować :)

      Usuń
  10. zazdroszczę że tam byłaś. A wiesz może w jakiej cenie były lakiery china glaze? i essie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W niedziele pod koniec targów za ok 10zł!!!

      Usuń
    2. Nie wiem czy 10 zł dotyczy essie czy China Glaze. ;)
      Jak byłam w sobotę to China Glaze po 18 a essie niestety nie wiem...

      Usuń
  11. OJEJUNIU....... TOŻ TO RAJ !!! ZAGUBIŁABYM SIĘ TAM NA CAŁY DZIEŃ I NOC I RANO KAWĄ BYM DOPIŁA ŻEBY JESZCZE SIĘ NIE ODNALEŹĆ :D

    OdpowiedzUsuń

Thank you for all the comments. I always read them all and if it is possible I will answer :D I'll answer any questions.

Please, do not post comments with blogs addresses. These types of comments will be removed.


Dziękuję za komentarze. Zawsze wszystkie czytam i w miarę możliwości będę na nie odpowiadać :D Na pewno odpowiem na wszelkie pytania.

Bardzo proszę o nie umieszczanie komentarzy z adresami blogów. Tego typu komentarze będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...