niedziela, 16 października 2011

Make Up Store, Rebecca

Today I have for you, autumn color. Lacquers from MUS are really cool :). They are full of elegance bottle and convenient brushes. Consistency is always very successful. I would call it respectively pouring :) You know what I mean :P Range of colors is great, everyone can find your favorite color and finish. Today I have a nice plum. And of course lots of silver and blue particles, which all light up. :D

Dzisiaj mam dla Was, jesienny kolor. Lakiery od MUS są na prawdę super :). Mają pełne elegancji buteleczki i wygodne pędzelki. Konsystencja jest zawsze bardzo udana. Nazwałabym ją odpowiednio lejącą :) Wiecie co mam na myśli :P Gama kolorów jest ogromna, każdy znajdzie swój ulubiony kolor i wykończenie. Dzisiaj mam fajną śliwkę. A do tego mnóstwo srebrnych i nebieskich drobinek, które wszystko rozświetlają. :D


 3 coats + base | 3 warstwy + baza

7 komentarzy:

  1. Ma śliczny połysk :)
    Mogłabyś zostać przedstawicielką tej firmy, taka MUSowa wielbicielka z Ciebie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten kolor lakieru jest ponoć bardzo modny w tym sezonie. Ja jeszcze nie mam takiego odcienia, ale skusiłaś mnie i chyba czas podobny zakupić :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest świetny. Bez drobinek też byłby bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor :) Mam jeden lakier od MUS i bardzo lubię,myślę, że w jakiś czwartek będę musiała się wybrac do Promenady ;))

    OdpowiedzUsuń

Thank you for all the comments. I always read them all and if it is possible I will answer :D I'll answer any questions.

Please, do not post comments with blogs addresses. These types of comments will be removed.


Dziękuję za komentarze. Zawsze wszystkie czytam i w miarę możliwości będę na nie odpowiadać :D Na pewno odpowiem na wszelkie pytania.

Bardzo proszę o nie umieszczanie komentarzy z adresami blogów. Tego typu komentarze będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...