poniedziałek, 15 września 2014

Salon Perfekt, Pure Azure

Przepraszam, że tak długo mnie ie było, ale usilnie walczę z moją pracą magisterską. I wczoraj udało mi się oddać ją do dziekanatu :) Więc to już ponad połowa drogi do zdobycia tytułu naukowego :)

Lakier, który dzisiaj pokarzę jest z bardzo fajnej firmy i raczej mało znanej, na razie, bo mam nadzieję, że zyska swoich fanów. Na targach mam zamiar zapolować na więcej.

Pure Azure bardzo dobrze się nakłada i dobrze się nosi. Zdecydowanie polecam, co Wy na to? A i kto idzie na targi Beauty Forum?


2 coats + base + top | 2 warstwy + baza + top

6 komentarzy:

  1. podobny własnie mam kolor pazurków! :)) piękny jest!
    Zapraszam również do mnie, nowy pomysł! Wróciłam po jakimś czasie z nowymi wizjami bloga. :))
    POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe, zawsze jak widzę lakiery SP to kojarzą mi się właśnie z targami :) piękny kolor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie, to moja ostatnia sztuka, ciekawe co pokarzą nowego :)

      Usuń
  3. oj ten błękit nie dla mnie :P

    ps. my będziemy :>

    OdpowiedzUsuń

Thank you for all the comments. I always read them all and if it is possible I will answer :D I'll answer any questions.

Please, do not post comments with blogs addresses. These types of comments will be removed.


Dziękuję za komentarze. Zawsze wszystkie czytam i w miarę możliwości będę na nie odpowiadać :D Na pewno odpowiem na wszelkie pytania.

Bardzo proszę o nie umieszczanie komentarzy z adresami blogów. Tego typu komentarze będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...