czwartek, 7 sierpnia 2014

Kodo, #222

Hybrydy :) Jak byłam na urlopie to postanowiłam, że pojadę na wakacje z hybrydą. Powiem Wam, że to był super pomysł. Paznokcie ma się pomalowane, nic się nie ściera, nie odpryskuje, nie traci blasku ani żadne inne nieszczęścia go nie spotykają tak jak zwykłe lakiery :)
Ponad to wykonałam taki manicure sama w domu, zajęło mi to max pół godziny a prawie dwa tygodnie miałam z głowy. I dodatkowo jak tylko się utwardzi top coat to od razu można robić absolutnie wszystko, ponieważ lakier jest już suchy.


A tak paznokcie wyglądały po prawie dwóch tygodniach:

  3 coats + base + top | 3 warstwy + baza + top
Availability | Dostępność: HERE | TUTAJ
 
This product was made ​​available to me for review by the Beauty - Flo company.
Ten produkt został mi udostępniony do recenzji przez firmę Beauty - Flo.

4 komentarze:

  1. Swietny kolor! Ja jakos nigdy nie bylam w stanie tak dlugo hybrydy utrzymac. Musze jednak czesciej zmieniac kolor. Co do firmy to nie spotkalam sie z nia, wiec biegne na wskazana strone!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowity kolor, genialny !!;)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  3. W tamtym roku zrobiłam fuksjowe hybrydy i tez bardzo miło wspominam :), Twój kolor piękny :)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for all the comments. I always read them all and if it is possible I will answer :D I'll answer any questions.

Please, do not post comments with blogs addresses. These types of comments will be removed.


Dziękuję za komentarze. Zawsze wszystkie czytam i w miarę możliwości będę na nie odpowiadać :D Na pewno odpowiem na wszelkie pytania.

Bardzo proszę o nie umieszczanie komentarzy z adresami blogów. Tego typu komentarze będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...