wtorek, 23 kwietnia 2013

Misa, Wander Lush 2012, Lost to the World

Dzisiaj to ja jestem trochę Lost to the World. Ja wiem, że ten lakier to trochę powiew przeszłości a raczej jesieni ale dzisiaj doskonale ilustruje mój nastrój.
Jestem taka zmęczona, że podam Wam dane lakieru i idę spać :) A więc tak, Misa jak zwykle mnie nie zawiodła. Lakier nakładał się bardzo prosto, ma delikatne, złote glass fleckowe drobinki, które dodają uroku. Ocenę pozostawiam Wam :) Technicznie nie mam żadnych zarzutów.



  2 coats + base | 2 warstwy + baza

Availability | Dostępność: HERE | TUTAJ


This product was made ​​available to me for review by the ForSpa company. 
Ten produkt został mi udostępniony do recenzji przez firmę ForSpa.

10 komentarzy:

  1. Ładny jest, ale takie kolory podobają mi się tylko u kogoś, sama źle się w nich czuję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie się podoba !! chciałabym jakiś podobny odcień mieć w kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przepadam ani za brązami, ani za drobinkami, więc kolor na pewno nie dla mnie. ale za to nie mogę się napatrzeć na kształt paznokci:D nigdy chyba nie przywyknę, tak mi się podobają:D

    OdpowiedzUsuń
  4. kawa z mlekiem i złotym pyłem :)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for all the comments. I always read them all and if it is possible I will answer :D I'll answer any questions.

Please, do not post comments with blogs addresses. These types of comments will be removed.


Dziękuję za komentarze. Zawsze wszystkie czytam i w miarę możliwości będę na nie odpowiadać :D Na pewno odpowiem na wszelkie pytania.

Bardzo proszę o nie umieszczanie komentarzy z adresami blogów. Tego typu komentarze będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...